ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۷۰۴, HengFeng Commercial Building, No. ۸, Xicha Road, Baiyun District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : دارای کارخانه ، دفتر تجارت خارجی ، سیستم عمده فروشی ، با هم ۳ بخش است. مجوز و احراز هویت تأیید شده توسط گروه فقط یک بخش از شرکت ما است ، به معنای تمام اطلاعات شرکت ما نیست. شما خوش آمدید به ما مراجعه کنیدمعرفی:کارخانه: حدود ۸۰ کارگر در خیابان جینشی ، شهر شیلینگ ، با بیش از ۱۰ سال کاربخش تجارت خارجی: واقع در مرکز شهر گوانجوسیستم عمده فروشی: دو سیستم عمده فروشی در بازار عامل عمده فروشی کیف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دارای کارخانه ، دفتر تجارت خارجی ، سیستم عمده فروشی ، با هم ۳ بخش است. مجوز و احراز هویت تأیید شده توسط گروه فقط یک بخش از شرکت ما است ، به معنای تمام اطلاعات شرکت ما نیست. شما خوش آمدید به ما مراجعه کنید
    معرفی:
    کارخانه: حدود ۸۰ کارگر در خیابان جینشی ، شهر شیلینگ ، با بیش از ۱۰ سال کار
    بخش تجارت خارجی: واقع در مرکز شهر گوانجو
    سیستم عمده فروشی: دو سیستم عمده فروشی در بازار عامل عمده فروشی کیف دستی / کیف پول محلی گوانگژو ، با بیش از ۱۰ سال.
    چرم همیشه سبز در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است. در حال توسعه سریع برای حدود ۱۰ سال ، ما در حال حاضر بیش از ۹۰ کارمند و یک کارگاه کارخانه با مساحت بیش از ۲ ، ۰۰۰ متر مربع ، علاوه بر این ما یک دفتر کار در مرکز شهر گوانگژو ایجاد کرده ایم تا نظم و نمایشگاه را دنبال کنیم مورد استفاده برای راحتی مشتری است. ما که سالها در حال رشد بوده ایم ، با مشتریانی که از اقصی نقاط جهان مانند آمریکای جنوبی و شمالی ، اروپای غربی و شرقی و خاور میانه آمده اند تجارت طولانی مدت داشته ایم. و ما به دلیل خدمات حرفه ای و کیفیت خوب خود از آنها شناخت پیدا کردیم.
    محصول اصلی ما کیف دستی / کیف پول چرم مصنوعی ، کیف دستی / کیف پول چرمی اصل ، مجموعه مسافرتی ، نگهدارنده گذرنامه است ، ظرفیت تولید ما حدود ۵۰ ، در ماه است.
    هدف ما این است: تقاضای مشتری را درک کرده و به شما در رسیدن به هدف کمک می کنیم
    مزیت ما:
    الف) بیش از ۷۰۰ سبک و ۱۰۰ ، کیف دستی در سهام برای انتخاب شما. شما می توانید سفارش بزرگ یا حتی سفارش کوچک دهید زیرا همه محصولات ما در انبار موجود است ، ما می توانیم در روزهای تحویل کالا حمل کنیم.
    ب) هر ماه بیش از ۱۵۰ طرح تقویت کننده جدید و قالب. این همیشه می تواند به فرم مشتریان به محصولات مشتری کمک کند
    ج) بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه صادرات کیف دستی و کیف پول. ما صنعت کیف و کیف پول را به خوبی درک می کنیم. علاوه بر عمده ما فقط در زمینه های حمل و نقل ، ما سیاست های صادرات ، روش های حمل و نقل ، روش های تحویل را درک می کنیم.
    د) تحویل طولانی مدت تجارت با شرکت حمل و نقل ، ما ارتباط خوبی با و غیره داریم. ما می توانیم محصولات شما را به صورت ایمن تولید کنیم.

    بستن
محصولات
SH2374 عمده فروشی کیف دستی زنجیره ای OEM مشکی طراح واقعی لوکس زنانه
EMG7038 کیف‌های دستی شانه‌ای سفارشی طراحی‌شده مات‌شده، کیف‌های جیر چرمی زنانه مد لوکس
کیف های جین طراح زنان
کیف کراس بادی
کیف لپ تاپ چرم اسب
کیف لپ تاپ زنانه چرمی
کیف کمری ضد آب لوکس فانی پک
کیف مردانه چرم مد کلاسیک EMG6938 Intrecciato
کیف هدفون و ایرپاد
کیف پول و کیف تلفن همراه
کلاه بیسبال
قلاده سگ و گربه خانگی ساخته شده از چرم