ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : بروجرد– میدان آیت الله بروجردی -کوچه صاحب الزمان
  • درباره ما : شرکت تولیدی هاردپیچ یکی از برترین تولیدکنندگان میخ و سوزن منگنه کشور در سال ۱۳۶۰ تاسیس گردید. جمعی از صنعتگران این شهر با وجود دشواری های روزهای جنگ ، قدم در راه پر فراز و نشیب تولید و صنعت گذاشته و به سوی خودکفـایی صنعتی کشور گام برداشتند.امروز نزدیک به چهل سال است که با اراده و تلاش بی وقفه گروه ، این راه ادامه یافته است تا نام هاردپیچ با افتخارات متعدد در این صنعت بدرخشد. هاردپیچ با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی هاردپیچ یکی از برترین تولیدکنندگان میخ و سوزن منگنه کشور در سال ۱۳۶۰ تاسیس گردید. جمعی از صنعتگران این شهر با وجود دشواری های روزهای جنگ ، قدم در راه پر فراز و نشیب تولید و صنعت گذاشته و به سوی خودکفـایی صنعتی کشور گام برداشتند.امروز نزدیک به چهل سال است که با اراده و تلاش بی وقفه گروه ، این راه ادامه یافته است تا نام هاردپیچ با افتخارات متعدد در این صنعت بدرخشد.

    هاردپیچ با به کار گیری کارکنان ماهر، دانش و تکنولوژی روز دنیا همواره سعی نموده است علاوه بر اینکه انواع محصولات خود را با درجه کیـفی "الف" تولیـد و به مشتری عرضه می کند ، دانش و تکنولـوژی وارداتی را نیز بومی سـازی نموده و در زمینه صنعت خود ایجاد ارزش نماید.این شــــرکت که در سال ۱۳۶۰ با چند خط میـخ معمولی فعالیت خود را آغاز نمود ، هم اکنون با خطوط متعدد کشش مفتول ، میخ نواری ، سوزن منگنه و میخ شانه ای به فعالیت ادامه می دهد . هاردپیچ از هیچ تلاشی برای افزایش خطوط تولید و متنوع سازی سبد محصول ، ارزش آفرینی اقتصادی و اجتماعی فروگذار نخواهد کرد.

    کیفیت بالا و تنوع سبد محصول از مزیت های رقابتی برند هاردپیچ در بازار داخلی و بازارهای خارجی است. با بیش از ۱۵ سال سابقه صادراتی ، هاردپیچ توانسته است در بسیاری از بازارها رسوخ نماید و در کنار رقبایی چون کشورهای چین ، روسیه و ترکیه در کشورهای هدف صادراتی خود حضور داشته باشد و به فعالیت خود تداوم بخشد. بازارهایی که تا امروز هاردپیچ به آنها صادرات داشته است ، کشورهای امارات متحده عربی ، سوریه ، ترکیه ، آذربایجان ، ارمنستان ، ترکمنستان ، گرجستان و عراق می باشند. افتخاراتی چون صادرکننده نمونه استانی ، واحد نمونه صنعتی ملی و استانی ، واحد نمونه کیفی در کارنامه کاری هاردپیچ به ثبت رسیده است.

    بستن
محصولات
میخ سیاه بنفش
میخ معمولی با پوشش سفارشی
میخ معمولی مته ای
میخ معمولی دنده ای
میخ معمولی ساده
میخ نواری ساده
میخ نواری دنده ای
میخ نواری مته ای
سوزن منگنه سری 80
سوزن منگنه سری 88
سوزن منگنه سری 10J
سوزن منگنه سری 90
سوزن منگنه سری 92
سوزن منگنه سری 14
سوزن منگنه سری 35
میخ شانه ای تی ان
میخ شانه ای تیپو
میخ شانه ای اسکا/اف
سوزن کوب سری 10J-مدل 1025J
میخکوب میخ تی ان- ST64
میخکوب میخ اسکا/اف-F50
سوزنکوب سوزن 80 - 8016
میخکوب میخ نواری - CN70
میخکوب میخ نواری - CN55