ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۷, Xiaoyang Road, Tanzhou Town, Zhongshan City, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۲ در ، چین تأسیس شدبا بیش از ۱۵ خط ویرایش کنید. با مساحت ۲۵۰۰۰۰۰۰ متر مربع ، استخدام بیش از ۳۰۰ نفر. خروجی بیش از با پروژکتورهای ماهانه.کارخانه پروژکتور ولتو با بیش از ۱۰ سال کار در پروژکتورهای داخلی و خارجی تخصص دارد. با بیش از ۱۵ خط تولید مختلف ویدئو پروژکتورکاملاً مطابق با استاندارد است ، صد در صد تضمین برای هر دستگاه از پروژکتور چندرسانه ای را از ما ارائه می دهد. سینتیک معی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۲ در ، چین تأسیس شد
    با بیش از ۱۵ خط ویرایش کنید. با مساحت ۲۵۰۰۰۰۰۰ متر مربع ، استخدام بیش از ۳۰۰ نفر. خروجی بیش از با پروژکتورهای ماهانه.
    کارخانه پروژکتور ولتو با بیش از ۱۰ سال کار در پروژکتورهای داخلی و خارجی تخصص دارد. با بیش از ۱۵ خط تولید مختلف ویدئو پروژکتور
    کاملاً مطابق با استاندارد است ، صد در صد تضمین برای هر دستگاه از پروژکتور چندرسانه ای را از ما ارائه می دهد. سینتیک معیوب بسیار کمتر از ۱٪ ساختار دارد. سرویس نصب سفارشی نیز برای بیش از ۳۰ مدل در دسترس است.
    با سرمایه گذاری در بیش از ۱۰ دستگاه قالب گیری در مقیاس بزرگ مانند دستگاه تزریق ، دستگاه دمیدن ، دستگاه پر کردن پودر ، دستگاه بسته بندی و غیره. ما می توانیم پوسته های پروژکتور را توسط خودمان بسازیم.
    یک تیم بازاریابی حرفه ای تشکیل داده و یک شبکه فروش صحیح ایجاد کرده است که مناطقی مانند کشورهای داخلی چین ، استرالیا ، اروپا ، آمریکا ، آسیای جنوب شرقی و کشورهای شرقی را پوشش می دهد.
    صرفه جویی قابل توجهی تا ۸۰٪ تخفیف در پروژکتورهای خانگی بر اساس کیفیت قابل اعتماد و بالا ارائه می دهد ، که ما را به معتبرترین تامین کننده در چین برای شما تبدیل می کند.
    ما مشتاقانه منتظر فرصت همکاری متقابل با شما در زمینه پروژکتور هستیم.

    بستن