ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵f, Tianfuan Industrial Zone, Baoan, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : یک تولید کننده ساعت زنگ دار دیجیتال طراحی گرا است. محصولات ما شامل ساعت زنگ دار و پیوند داده با محصولات جدیدی است که هر فصل راه اندازی می شوند. ما افتخار می کنیم که عضوی از شنژن ساعت و شرکت هستیم. برای اتصال ساعت مچی.کیفیت اولویت اصلی ما است. ما از قطبش دهنده با کیفیت بالا ، تراشه قالب ، صفحه مدار چاپی دو طرفه و کنترل دقیق ۱۰۰٪ کیفیت برای اطمینان از بالاترین سطح کیفیت محصولات نهایی استفا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده ساعت زنگ دار دیجیتال طراحی گرا است. محصولات ما شامل ساعت زنگ دار و پیوند داده با محصولات جدیدی است که هر فصل راه اندازی می شوند. ما افتخار می کنیم که عضوی از شنژن ساعت و شرکت هستیم. برای اتصال ساعت مچی.
    کیفیت اولویت اصلی ما است. ما از قطبش دهنده با کیفیت بالا ، تراشه قالب ، صفحه مدار چاپی دو طرفه و کنترل دقیق ۱۰۰٪ کیفیت برای اطمینان از بالاترین سطح کیفیت محصولات نهایی استفاده می کنیم.
    ما تجربه های توسعه پروژه را برای ارائه خدمات داریم. نصب شده نیز استقبال می شود.
    ما روابط با مشتریان خود را ارزیابی می کنیم و تلاش می کنیم بهترین خدمات خود را برای جلب رضایت کامل مشتریان خود ارائه دهیم.
    ما کارخانه یکپارچه و مونتاژ شده با قالب گیری ، تزریق ، چاپ ابریشم را داریم. و مرکز تحقیق و توسعه ما با مهندسین مجرب کار می کند. آنها در طراحی جعبه ابزار / طراحی محصول / طراحی / طراحی گرافیک ، و غیره متخصص هستند.
    محصولات ما با توجه به رقابت بسیار گران قیمت خود ، به بیش از ۵۰ کشور از جمله آمریکا ، ژاپن ، مکزیک ، استرالیا ، کشورهای اروپایی و غیره با تجربه گسترده ارسال شده اند.
    ما به مشتریان خود پیش فروش خوب و خدمات به مشتریان ارائه می دهیم. وقتی مشتری ها مشکلات محصولات را پیدا می کنند ، اغلب می توانیم ظرف ۲۴ ساعت یک وضوح رضایت بخش ارائه دهیم.
    رضایت شما پیگیری ابدی ماست. ما صمیمانه از همه دوستان استقبال می کنیم که برای همکاری برنده و توسعه متقابل به بیایند.
    خوش آمدید برای بازدید از کارخانه ما و یا دیدار با ما در نمایشگاه های زیر.
    - نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ ، ۱۳ تا ۱۶ نوامبر آوریل ۲۰۱۹
    - نمایشگاه ساعت مچی و ساعت هنگ کنگ ، قرن های سوم و هفتم سپتامبر ۲۰۱۹

    بستن
محصولات
F-8801
F-8802-2
F-8803
F-8802
F-9903
F-9901
1002
1001
F-801
سرعت بالا USB 2.0 Data Link Transformer
ترانسفورماتور سوئیچ به مک USB 2.0 با سرعت بالا
U3 KM SUITE