ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Dongshan Road Minjiangkou Industry District, Fuzhou, Fujian, China
  • درباره ما : شرکت آموزشی ویبولیتین در مارس ۲۰۰۰ تاسیس شد ، با سرمایه ثبت ۱۶۰ میلیون در به عنوان یک شرکت جدید و با تکنولوژی پیشرفته ، متعهد به تحقیق ، طراحی ، ساخت ، توزیع ، نصب و تجهیز خدمات پس از فروش یخچال صنعتی و مدنی و سیستم کامل برودتی است. علاوه بر این ، دستگاه کار برای گروه کاری ۱ در یخ ماشین کمیته فنی ملی ۲۳۸ در مورد خنک کننده ، تهویه مطبوع اداره استاندارد سازی چین و دستگاه تدوین استاندارد یخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آموزشی ویبولیتین در مارس ۲۰۰۰ تاسیس شد ، با سرمایه ثبت ۱۶۰ میلیون در به عنوان یک شرکت جدید و با تکنولوژی پیشرفته ، متعهد به تحقیق ، طراحی ، ساخت ، توزیع ، نصب و تجهیز خدمات پس از فروش یخچال صنعتی و مدنی و سیستم کامل برودتی است. علاوه بر این ، دستگاه کار برای گروه کاری ۱ در یخ ماشین کمیته فنی ملی ۲۳۸ در مورد خنک کننده ، تهویه مطبوع اداره استاندارد سازی چین و دستگاه تدوین استاندارد یخ ماشین کمیته فنی ملی خنک کننده استاندارد است.
    دفتر مرکزی شرکت در منطقه صنعتی فوجیان-فوژو بینهی دارای دو پارک صنعتی است: پارک صنعتی . در چه مرحله ای از پارک صنعتی بیش از ۸۰ هکتار زمین را پوشش می دهد ، در حالی که پارک صنعتی بیش از ۱۵۶ هکتار را تحت پوشش قرار داده است. فاز ۳ که برای پارک صنعتی آماده می شود ، بیش از ۳۰۰۰ هکتار مساحت دارد. شبکه بازاریابی به بسیاری از شهرهای داخلی مانند پکن ، شانگهای ، گوانگژو ، چینگدائو ، دالیان و ووهان و خارج از کشور مانند خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی ، اروپا ، استرالیا ، آمریکا و آفریقا و غیره گسترش یافته است.
    استعدادهای عالی و حرفه ای را به خود جلب می کند و با بسیاری از کالج ها و دانشگاه های معروف داخلی همکاری علمی و تحقیقاتی و استعدادیابی دارد. ما به چندین اختراع ثبت شده ملی و بستر آزمایشی اختصاصی رسیده ایم که به طور ملی برای دستگاه متراکم کمپرسور و دریافت پروانه ساخت مخزن تحت فشار شناخته شده است. محصولات دارای گواهینامه های هستند.
    پس از بیش از ۱۰ سال توسعه ، به بزرگترین تولید کننده حرفه ای سیستم بستنی سازی تبدیل شده است ، و با موفقیت یک سازمان عالی تحقیق و ساخت را سازماندهی می کند. با پشتیبانی از نوآوری مهندسی و مدیریت ، به طور مداوم مشکلات مرزی را برای پیگیری مدیریت محصول و امکان سنجی از بین می برد و بهبود می بخشد. بیشترین فن آوری پیشرفته طراحی و ساخت برای تولید بی وقفه محصولات کم مصرف و سازگار با محیط زیست برای دستگاه های برودتی و سیستم اعمال می شود.

    بستن
محصولات
کمپرسور اسکرو تک مرحله ای نوع باز SRM-20
کمپرسور اسکرو تک مرحله ای نوع باز SRM-16
کمپرسور اسکرو تک مرحله ای نوع باز (نوع افقی)
واحد کمپرسور اسکرو تک مرحله ای باز (عمودی)
نیروگاه Powerbox-ORC
SCA 80-7.8
کمپرسور پیستونی SP
کمپرسور پیستونی SP
جداکننده سیکلون
سیستم تحویل یخ پنوماتیک
پیچ تحویل یخ
قیف توزین پنوماتیک