ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : South Side, Venture Avenue, Shangqiang Industry Park, Daixi Town, Huzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۱ توسط تیمی از متخصصان صنعت هوافضای چین با بیش از ۴۰ سال تجربه طراحی و ساخت در ماشین آلات دقیق و کنترل تاسیس شد. با توسعه مداوم و نوآوری در ۲۰ سال گذشته ، امروز به یکی از بزرگترین شرکتهای چین تبدیل شده است که به ارائه خدمات بستنی نرم و ماست یخ زده با کیفیت عالی و بهترین کیفیت به مشتریان اختصاص دارد.محصولات به دلیل کیفیت و خدمات کلاس جهانی خود با قیمت های رقابتی ، به رسمیت جهانی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۱ توسط تیمی از متخصصان صنعت هوافضای چین با بیش از ۴۰ سال تجربه طراحی و ساخت در ماشین آلات دقیق و کنترل تاسیس شد. با توسعه مداوم و نوآوری در ۲۰ سال گذشته ، امروز به یکی از بزرگترین شرکتهای چین تبدیل شده است که به ارائه خدمات بستنی نرم و ماست یخ زده با کیفیت عالی و بهترین کیفیت به مشتریان اختصاص دارد.
    محصولات به دلیل کیفیت و خدمات کلاس جهانی خود با قیمت های رقابتی ، به رسمیت جهانی رسیده اند. با افتخار از سوی بسیاری از زنجیره های غذایی و فروشگاه های معروف مانند -ماست در اروپا و بسیاری از شبکه های زنجیره ای در چین به عنوان ارائه دهنده لوازم نرم کننده سرویس انتخاب شده است. ما همچنین توسط تولیدکنندگان مخلوط مانند ژل ، کان پک ، غذاهای کلاسیک آمریکا ، ویلا دولچه ، کارخانه پودر ماست ایالات متحده و به مشتریان مخلوط خود در بازارهای بین المللی بسیار توصیه می شویم.
    ما طیف گسترده ای از تجهیزات پردازش مواد غذایی از جمله دستگاه های بستنی نرم ، ماشین های ماست یخ زده ، دستگاه های شیک سازی و شیرینی اسموتی ، دستگاه های گل ، دستگاه های پخش آب و کولرهای آبجو و همچنین محصولات پشتیبانی مانند سازنده مخروط بستنی و شیشه شوی را تهیه می کنیم.
    مأموریت این است که با تجهیزات با کیفیت جهانی با کاهش هزینه و سیستم های توزیع جهانی و خدمات جهانی در حال بهبود ، به مشتریان کمک کند تا موفق شوند و رشد کنند.
    فریزرهای به بیش از ۹۰ کشور در سراسر جهان ارسال شده اند. کیفیت محصولات و خدمات فضانورد به طور گسترده ای در بازارهای داخلی و جهانی شناخته شده است.

    بستن
محصولات
ماشین آلات نوشیدنی منجمد
دستگاه های بستنی سرو نرم