ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Fl. ۱۰th, Pengdu Plaza, Binhai Blvd West, Nanshan District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : با بهبود طول عمر ، توجه مردم بیشتر و بیشتر به محیط زیست و سلامتی می شود. مانند غذایی که می خوریم ، آبی که می نوشیم و هوایی که تنفس می کنیم تأثیر زیادی بر سلامتی ما دارد. بدیهی است که ما این نگرانی را داریم که بقای ما به وجود هوا و آب تمیز بستگی دارد و دستگاه های تصفیه هوا / آب سری با کاهش بسیاری از آلاینده ها ، باکتری ها و ویروس ها و غیره شما را راضی خواهند کرد. بیش از ۱۰ سال است که در ص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با بهبود طول عمر ، توجه مردم بیشتر و بیشتر به محیط زیست و سلامتی می شود. مانند غذایی که می خوریم ، آبی که می نوشیم و هوایی که تنفس می کنیم تأثیر زیادی بر سلامتی ما دارد. بدیهی است که ما این نگرانی را داریم که بقای ما به وجود هوا و آب تمیز بستگی دارد و دستگاه های تصفیه هوا / آب سری با کاهش بسیاری از آلاینده ها ، باکتری ها و ویروس ها و غیره شما را راضی خواهند کرد.
    بیش از ۱۰ سال است که در صنعت ازن تجربه دارد. اکنون ما متعهد به افزایش طول عمر شما با ارائه بسیاری از محصولات زیست محیطی و سالم و از دستگاه های تصفیه هوا ازن ، دستگاه های تصفیه آب ازن ، آنیون ژنراتورها ، تولیدکننده های ازن سرامیکی از لوازم ازن و از یون پا تا سایر وسایل الکترونیکی مصرفی با طراحی های زیبا هستیم. کیفیت بالا.
    ما فقط یک تامین کننده / صادر کننده نیستیم ، با سالها تجربه ، ما همیشه از طریق تیم های تحقیق و توسعه قوی و خطوط تولید با بازده بالا برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد / مشتریان تلاش کرده ایم.
    ما به این هدف اختصاص داده ایم که "در هر مکان و هر زمان می توانید هوای تازه تنفس کنید و آب نرم بنوشید"! ما معتقدیم که محصولات و خدمات ما در اینجا متمرکز هستند و در سطح جهان تابش می کنند!
    در صورت نیاز به هرگونه کمک و یا ارتباط با اطلاعات ، لطفا در صورت تمایل با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید ، ما پرسنل متخصصی داریم که ظرف ۲۴ ساعت به شما پاسخ می دهند یا مستقیماً با ما تماس می گیرند.
    توجه! ! !
    برای جلوگیری از هرگونه تقلب احتمالی ، ما فقط از این زیر بانک برای معاملات استفاده می کنیم!
    بانک تجاری (چین) محدود

    بستن
محصولات
اکسید روتنیوم (NI203) SY-G14g
ماژول ازن صنعتی سری G
ماژول کوارتز ازن سری SY-G500
ماژول ازن صفحه ای سری F
مجموعه ژنراتور ازن (SY-B05F)
ماژول ازن لوله سرامیکی SY-G20
ماژول ازن صنعتی SY-G140
ضدعفونی کننده هوای قابل حمل ازن
تصفیه کننده ازن چند منظوره (SY-W100D)
ضدعفونی کننده ازن زنانه (SY-G009L)
دستگاه تصفیه هوا ازن دیواری سری SY-G009C
ضدعفونی کننده ازن قابل حمل SY-F005