ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۳ Zhubei East Rd., Mazhu Town, Yuyao City, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی ، با مسئولیت محدود واقع در ، مشهور به لوازم الکتریکی ، شکل و پلاستیک ، مجاور بزرگترین شهر بندری چین: . این شرکت دارای موقعیت جغرافیایی عالی ، اطلاعات سریع و شبکه حمل و نقل بسیار پیشرفته است. و تعهد به تولید فیلتر حفاظت از محیط زیست ، متخصص در تولید انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی ، سیستم آب اسمز معکوس و کارتریج های فیلتر مختلف که دارای دقت فیلتر بالایی هستند.از زمان تاسی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی ، با مسئولیت محدود واقع در ، مشهور به لوازم الکتریکی ، شکل و پلاستیک ، مجاور بزرگترین شهر بندری چین: . این شرکت دارای موقعیت جغرافیایی عالی ، اطلاعات سریع و شبکه حمل و نقل بسیار پیشرفته است. و تعهد به تولید فیلتر حفاظت از محیط زیست ، متخصص در تولید انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی ، سیستم آب اسمز معکوس و کارتریج های فیلتر مختلف که دارای دقت فیلتر بالایی هستند.
    از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۹۹۸ ، متعهد به توسعه محصول فیلتراسیون آب برای حفاظت از محیط زیست شده است. اکنون به کارخانه ای در مقیاس بزرگ ، رقابتی و مدرنیزه تبدیل شده است. این شرکت تجهیزات پیشرفته تولید ، تیم مدیریت با کیفیت بالا ، محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی ، توسط مشتریان خارجی مانند تولید می شود. محصولات با گواهینامه های تأیید شده اند. این محصولات به خوبی به بازارهای داخلی و سایر کشورها مانند خاورمیانه ، آفریقا ، اروپا و آمریکا فروخته می شوند.
    این شرکت مردم مدار است ، برای اهداف ، فلسفه نوآورانه تجارت ، باز کردن بازارها در سراسر جهان است. ما از مشتریان جدید و قدیمی برای بازدید و مذاکره استقبال می کنیم. ما بهترین کیفیت و قیمت مناسب را برای ارائه به شما ارائه می دهیم.

    بستن
محصولات
RO-50G-4
RO-50G-2
RO-50G-1
RO-50G-9
RO-50G-7
RO-50G-5
RO-50G-14
RO-50G-12
RO-50G-11
RO-50G-17
RO-50G-16
RO-50G-15