ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xingmin Road, Industrial Zone, Liubao Town, Baoying County, Yangzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : کارخانه ما در سال ۱۹۷۶ یافت می شود ، ما بیش از ۳۰ سال در ساخت و صادرات انواع محصولات آلومینا ، تیتانیوم ، زیرکیمیوم تخصص داریم. ما دادرسی لازم داریم.روش ، ابزار بازرسی کامل برای تضمین کیفیت خوب. ارزیابی های بیشتر و بیشتری از مشتریان ما دریافت می شود.ما سالهاست که محصولات سرامیکی الکترونی را تولید می کنیم ، این سالها مدیریت و فناوری را از ژاپن وارد می کنیم ، ما دارای خطوط تولید مدرن با با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه ما در سال ۱۹۷۶ یافت می شود ، ما بیش از ۳۰ سال در ساخت و صادرات انواع محصولات آلومینا ، تیتانیوم ، زیرکیمیوم تخصص داریم. ما دادرسی لازم داریم.
    روش ، ابزار بازرسی کامل برای تضمین کیفیت خوب. ارزیابی های بیشتر و بیشتری از مشتریان ما دریافت می شود.
    ما سالهاست که محصولات سرامیکی الکترونی را تولید می کنیم ، این سالها مدیریت و فناوری را از ژاپن وارد می کنیم ، ما دارای خطوط تولید مدرن با بازده بالا ، بهترین کارگاه الکترود اشتعال پیشرفته (شامل تجهیزات ، فن آوری و مدیریت پیشرفته) را داریم. محصولات ما از اعتبار خوبی در بازارهای داخلی و خارجی در زمینه لوازم خانگی سبک ، لوازم گازسوز و لوازم الکترونیکی گرمایش و غیره برای ظرفیت قوی ، کیفیت خوب و کارایی بالا برخوردار هستند.
    در این سال ها که سهم الکترود اشتعال سرامیکی (مورد استفاده در دستگاه های گاز) که یکی از محصولات اصلی ما است به سرعت در بازار در حال افزایش است ، ما در حال تولید دستگاه های احتراق نبض ، احتراق پیزو و سایر محصولات مرتبط برای وسایل گازسوز هستیم.
    اکنون شرکت ما با و کلیه دارای گواهینامه است ، این محصولات (از جمله الکترود اشتعال ، فندک اکستروژن ، فندک پالس که برای کوره گاز استفاده می شود) دارای گواهینامه هستند.
    اکنون ما در حال صادرات قطعات یدکی لوازم گاز به آمریکا ، ژاپن ، اروپا ، تایوان ، ایران و سایر کشورها هستیم ، در اینجا بزرگترین پایگاه صادرات سیستم احتراق گاز در چین است.

    بستن
محصولات
نوار آب بندی درب
نوار آب بندی درب
نوار آب بندی درب
نوار آب بندی درب
اجاق گاز باربیکیو سری الکترود احتراق سرامیکی
دیواره الکترود احتراق سرامیکی - سری کوره آویزان
سری اجاق گاز الکترود احتراق سرامیکی
جوجه گردان گاز
فر
فر
چراغ فر
چراغ فر