ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۷th Floor, Jinbi Building, Dongcheng Street, Yongkang City
  • درباره ما : تاسیس در سال ۲۰۱۳ ، یک شرکت مستقر در کارخانه است که عمدتا با تمرکز بر تولید ماشین آلات غذایی با کیفیت بالا ، به ویژه برای دستگاه های خرد کن یخ ، آبمیوه گیری دستی ، دستگاه جوشاندن فنجان ، آسیاب قهوه و غیرهکارگاه ما با تجهیزات تولید از جمله دستگاه برش لیزر ، دستگاه خم ، دستگاه قالب گیری تزریقی و دستگاه پیچش یا حلقه زنی کنترل عددی بیش از ۶۰۰۰ متر مربع است.به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار ج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس در سال ۲۰۱۳ ، یک شرکت مستقر در کارخانه است که عمدتا با تمرکز بر تولید ماشین آلات غذایی با کیفیت بالا ، به ویژه برای دستگاه های خرد کن یخ ، آبمیوه گیری دستی ، دستگاه جوشاندن فنجان ، آسیاب قهوه و غیره
    کارگاه ما با تجهیزات تولید از جمله دستگاه برش لیزر ، دستگاه خم ، دستگاه قالب گیری تزریقی و دستگاه پیچش یا حلقه زنی کنترل عددی بیش از ۶۰۰۰ متر مربع است.
    به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار جهانی ، شرکت ما بازرسی کیفیت بین المللی : ۲۰۰۰ ۲۰۱۹ را تصویب کرد ، بسیاری از محصولات دارای گواهینامه "" هستند. با تمام تلاش مداوم کارکنان ، کیفیت محصول ما به طور مداوم بهبود می یابد. ما تلاش می کنیم با "کیفیت عالی ، قیمت مناسب و خدمات خوب" رضایت مشتری را به حداکثر برسانیم.
    شرکت ما دارای مجوز واردات و صادرات مستقل است ، محصولات ما را می توان به بیش از ۵۰ کشور مانند آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، اقیانوسیه ، اروپا ، ایالات متحده و آفریقا صادر کرد ، جایی که آنها توسط مشتریان دوست دارند. ما به طور مداوم در حال تولید محصولات جدید برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود هستیم.

    بستن