ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۲ Tongji Road, Shuige Industrial Park, Lishui, Zhejiang, China
  • درباره ما : ژجیانگ شرکت محیط زیست ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته ملی است که سالها متعهد به ارائه راه حل یک مرحله ای برای سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش هوشمند صنعتی و کشاورزی مدرن بوده است. در منطقه صنعتی ، شهر ، استان ژجیانگ واقع شده است و مساحت ۸۰۰۰۰ متر مربع را دارد. این دستگاه دارای تجهیزات استاندارد خنک کننده ، تجهیزات نمونه گیری از آب خنک کننده و آب سرد ، نیمکت های آزمایشی ، آز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ژجیانگ شرکت محیط زیست ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته ملی است که سالها متعهد به ارائه راه حل یک مرحله ای برای سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش هوشمند صنعتی و کشاورزی مدرن بوده است. در منطقه صنعتی ، شهر ، استان ژجیانگ واقع شده است و مساحت ۸۰۰۰۰ متر مربع را دارد. این دستگاه دارای تجهیزات استاندارد خنک کننده ، تجهیزات نمونه گیری از آب خنک کننده و آب سرد ، نیمکت های آزمایشی ، آزمایشگاه های اختلاف آنتالپی و سایر تجهیزات تست پیشرفته است. مقیاس تولید می تواند به تولید سالانه ۲۰۰۰۰ دستگاه کولر گازی صنعتی برسد.
    از بدو تأسیس ، کینگ فیت به طور فعال نوآوری در فن آوری را ترویج می کند. اکنون دارای ۱۲ حق اختراع اختراع ، ۱۰ حق ثبت اختراع مدل و ۸ حق چاپ نرم افزار است. چندین بار متوالی برنده "شرکت ملی فناوری پیشرفته" و "مرکز توسعه شرکت های فناوری پیشرفته استانی" شده است. ، "دارای محصولات مارک معروف ژجیانگ" ، "شرکت علوم و فناوری استانی" ، "محصول بخش اول صنعت تولید تجهیزات ژجیانگ (مجموعه)" ، "شرکت مدل مدل مالکیت معنوی لیشوی" و سایر افتخارات ، به طور مکرر به عنوان برنامه اصلی توسعه در استان ژجیانگ کار می کند ، به "جایزه پیشرفت علم و فناوری شهر لیشوی" دسترسی پیدا می کند و منجر به طراحی "دستگاه کنترل آب و هوا قارچ" "استانداردهای گروه" ساخته شده در ژجیانگ "و طراحی انجمن لوازم جانبی و بازاریابی کنترل آب و هوا قارچ استانداردهای صنعت ماشین آلات "
    یک سیستم مدیریت کیفیت کامل سازگار با سیستم مدیریت کیفیت ]، سیستم مدیریت محیط زیست ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ، مجوز تولید مخازن تحت فشار و مدیریت سایت ایجاد کرده است. نظریه بهبود در داخل ایجاد شد و یک مدل بهبود مستمر یکپارچه ایجاد شد که به طور قابل توجهی کارایی عملیاتی و اثربخشی مدیریت را بهبود می بخشد.
    نیازهای مشتریان را درک می کند ، محصولات را برای مشتریان تطبیق می دهد و شرایط را تنظیم می کند. این نه تنها ۲۰ دفتر فروش و خدمات مشتری در سراسر کشور راه اندازی کرده است ، بلکه از فناوری اینترنت اشیا + + برای نظارت گاه به گاه دستگاه برای دستیابی به هشدار از راه دور و تشخیص استفاده می کند. و ارائه راه حل هایی برای ارائه خدمات راحت تر به مشتریان و دستیابی به کنترل هزینه ها. در استفاده از تجهیزات جدید ، درک کامل پیوستگی موثر و بازیافت انرژی و عزم مشتری برای ارتقا صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست ، منعکس کننده همکاری سودمند متقابل با مشتریان است. در حال حاضر ، محصولات به بیش از ۶۰ کشور و منطقه در سراسر جهان صادر می شود و از مشتریان به رسمیت شناخته شده و مورد ستایش قرار گرفته اند.
    همچنان متعهد به ارائه سیستم های محیط مصنوعی هوشمند و کارآمد و دقیق برای صنایع مدرن صنعتی و کشاورزی است و از هیچ تلاشی برای کمک به انرژی خود در جهت حفظ انرژی جهانی و حفاظت از محیط زیست دریغ نمی کند.

    بستن