ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۹۸, Yangpu Road, Industry Park, Suzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات زیست محیطی سوژو رنگین کمان ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است ، یک کارخانه حرفه ای دودکش ها است ، واقع در منطقه جدید و پیشرفته مهندسی ، ما پیشگام دودکش در چین هستیم. و در طراحی لوله های فولادی با درجه حرارت بالا و هوا تخصص داشته و ادامه دهید. پس از سالها تمرین: تحقیق و توسعه ، شومینه از جنس استنلس استیل پیش ساخته را تولید و به فروش برسانید. ما تولید کننده پیشرو در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات زیست محیطی سوژو رنگین کمان ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است ، یک کارخانه حرفه ای دودکش ها است ، واقع در منطقه جدید و پیشرفته مهندسی ، ما پیشگام دودکش در چین هستیم. و در طراحی لوله های فولادی با درجه حرارت بالا و هوا تخصص داشته و ادامه دهید. پس از سالها تمرین: تحقیق و توسعه ، شومینه از جنس استنلس استیل پیش ساخته را تولید و به فروش برسانید. ما تولید کننده پیشرو در این تجارت هستیم.
    شرکت ما دارای سه تولید پایه است: شومینه از جنس استنلس استیل دو جداره پیش ساخته ، شومینه صنعتی و شومینه استفاده در منزل. ما می توانیم هر ماه ۵۸۰۰۰ قطعه محصول تولید کنیم و بیش از ۱۰۰ حق ثبت اختراع ملی را در اختیار داشته باشیم. ما سیستم کیفیت : ۲۰۰۰ و سیستم تهویه مطبوع و گرمایش را دریافت می کنیم و نام برنامه ملی را تأیید می کنیم و افتخار بزرگی را برای شرکت فنی خصوصی ، شرکت فنی بالا می گیریم. همچنین ما از عبور کرده بودیم. شرکت رنگین کمان سوژو اصرار به تولید تخصصی ، نام تجاری تجاری ، توسعه بین المللی دارد. سه اداره تجارت. ما با موسسه و دانشگاه طراحی داخلی و معروف خارج از کشور همکاری می کنیم. طراحی و قابلیت توسعه یافته را بهبود بخشید. اخیراً ما با و غیره با شرکای معروف همکاری کرده ایم.
    ما به بازار ۶۵ درصد در المپیک پکن ، ۷۵ درصد در نمایشگاه شانگهای رسیده ایم. و ۸۵ درصد بازار در منطقه مالی شانگهای لو جیا زویی ، و شما می توانید دودکش های ما را در دوحه ، فرودگاه قطر ، میدان شهر اسپانیا ، برنامه دولت جزیره اجاق گاز آفریقای جنوبی ، هنگ کنگ مشاهده کنید.
    همزمان. شرکت ما از شهرت زیادی در بازار جهانی برخوردار بوده و محصولات ما در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد. آلمان ژاپن ، کره ای ها ، ایتالیا ، هلند ، دمارک و آفریقای جنوبی.
    و ما حق ثبت اختراع زیادی داریم. شرکت ما دارای یک کارگاه ۸۰،۰۰۰ متر مربع ، با ظرفیت تولید ۳۰،۰۰۰ مجموعه در ماه است. محصولات ما سهم زیادی در بازار و رهبری موقعیت علمی و فناوری در چین دارند. در طول فرآیند تولید ، ما از تکنولوژی و لیزر برای تولید دودکش برای دیگهای بخار و ماشین های الکتریکی استفاده می کنیم.
    همزمان. شرکت ما از شهرت زیادی در بازار جهانی برخوردار بوده و محصولات ما در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد. آلمان ژاپن ، کره ای ها ، ایتالیا ، هلند ، دمارک و آفریقای جنوبی.
    به عنوان شرکت حرفه ای تولید شومینه:
    ما در آزمون آلمان-شرکت می کنیم
    ما از عبور می کنیم
    ما بخشی از در آسیا هستیم
    رنگین کمان سوژو از رقابت معقول پشتیبانی می کند و ضمن همکاری شرایط برنده را بدست می آورد. ما می خواهیم بیشترین سود را برای مشتریان خود ایجاد کنیم. ما پشتیبانی لجستیکی قوی داریم و بهترین راه حل ها را در تجارت شومینه ارائه خواهیم داد ،
    مسئولیت پذیری ، افتخار و افتخار ، ما بیش از حد نیاز شرکت های برتر بین المللی و فنی را شکستن و شکستن ، و جهت گیری بازار جهانی را هدایت می کنیم ، و رویای هر کارگری را متوقف می کنیم و رویاهای آنها را ایجاد می کنیم. ما وظیفه شرکت را بر عهده می گیریم و درباره آینده در این تجارت تصمیم می گیریم. ما خود را به عنوان یک شرکت محترم تشکیل می دهیم و به حرکت خود ادامه می دهیم.

    بستن