ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۵ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UChpE4RGzgKJS6lrpAkk7agA
  • آدرس : ۱st Building, No. ۱۵ Dalingbian Road, Shahu, Tangxia, Dongguan City, Guangdong Province, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : شنژن . در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده است تولید کننده حرفه ای لوازم خانگی حفاظت از محیط زیست با تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت ، فروش و خدمات. ما گواهینامه های را به دست آورده ایم.شرکت فناوری حفاظت از محیط زیست ، شرکت ما مساحت ۲۰۰۰۰ را شامل می شود و دارای کارگاه های پیشرفته تجهیزات تولید اتوماتیک ، از جمله کارگاه مستقل قالب سازی و تزریق ، کارگاه تولید و مونتاژ ، کارگاه چاپ صفحه ابریشم تزریق و فرآین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن . در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده است تولید کننده حرفه ای لوازم خانگی حفاظت از محیط زیست با تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت ، فروش و خدمات. ما گواهینامه های را به دست آورده ایم.
    شرکت فناوری حفاظت از محیط زیست ، شرکت ما مساحت ۲۰۰۰۰ را شامل می شود و دارای کارگاه های پیشرفته تجهیزات تولید اتوماتیک ، از جمله کارگاه مستقل قالب سازی و تزریق ، کارگاه تولید و مونتاژ ، کارگاه چاپ صفحه ابریشم تزریق و فرآیند پختن است.
    به منظور اطمینان از کیفیت هر محصول ، گوانگلی آزمایشگاه استاندارد استاندارد بین المللی را ایجاد کرد ، مجموعه ای از تجهیزات تست مانند اتاق آزمایش سر و صدا ، دستگاه تست اتاق قابل برنامه ریزی و دما ، دستگاه دام افتادگی و غیره را معرفی کرد. ما کیفیت محصول را انجام می دهیم تست را در هر فرآیند کاملا مطابق با استانداردهای انجام دهید.
    گوانگلی همچنین یک تیم حرفه ای و بسیار کارآمد دارد که تحقیق و توسعه ، تولید و کنترل کیفیت ، مدیریت و خدمات را ارائه می دهند. خط تولید ما شامل دستگاه تصفیه هوا ، استریلیزاسیون میوه و سبزیجات ، ژنراتور ازن ، دستگاه رطوبت ساز ، فن برج و سایر انرژی صرفه جویی ، لوازم خانگی محافظت از محیط زیست است. دامنه محصولات شامل مصارف صنعتی ، مهندسی ، تجاری ، پزشکی و خانگی است.
    محصول گوانگلی بیش از ۳۰۰ گواهینامه داخلی و بین المللی مانند و غیره را گذرانده است. بیش از ۱۰۰ گواهی ثبت اختراع فقط در حق ثبت اختراع و حق ثبت اختراع مدل وجود دارد.
    با استقرار در بازارهای مختلف خانه و خانه ، گوانگلی استراتژی های بازار جهانی را تدوین کرد. محصولات ما بسیار پذیرفته شده و به طور گسترده ای به مناطق اروپا ، آمریکا ، آسیا و آفریقا صادر می شود که بیش از ۲۰۰ مارک تجاری در آن شرکت دارند. با ۲۵ سال تجربه ، مشتریانی مانند ، محدوده ، و غیره در سراسر جهان داریم.

    بستن