ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳ / F, building M, Nanshui Industrial Park, Sanjiao Town, Zhongshan City, Guangdong Province
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد و بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه فیلتراسیون تحت سیستم کیفیت دارد. به خصوص برای فیلترهای ازن و فیلترهای چربی و فیلترهای فوتوکاتالیست و غیره ، ما با موفقیت در در به منظور گسترش مقیاس تولید ، یک تولید جدید و پایگاه فروش ، موفق شدیم در به پایان رسید ، که ظرفیت روزانه بیست هزار قطعه فیلتر ازن را دارد ، ما آزمایشگاه هایی ایجاد کردیم که مطابق با استانداردهای بین المللی هستند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد و بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه فیلتراسیون تحت سیستم کیفیت دارد. به خصوص برای فیلترهای ازن و فیلترهای چربی و فیلترهای فوتوکاتالیست و غیره ، ما با موفقیت در در به منظور گسترش مقیاس تولید ، یک تولید جدید و پایگاه فروش ، موفق شدیم در به پایان رسید ، که ظرفیت روزانه بیست هزار قطعه فیلتر ازن را دارد ، ما آزمایشگاه هایی ایجاد کردیم که مطابق با استانداردهای بین المللی هستند و می توانند برای آزمایش ، آزمایش مقادیر استفاده شوند ، در ضمن ما همچنین تیم کاری عالی و حرفه ای داریم برای پردازش و توسعه کارآمد و نظارت دقیق ، آزمایش فنی ، کنترل کیفیت و تحقیقات فناوری ، عملکرد تأمین کننده و غیره
    شرکت و محصولات ما در سالهای اخیر در بازار داخلی و خارج از کشور شهرت خوبی کسب کرده اند. با توجه به خواسته های مختلف بازار و کلیه مواد اولیه محصولات ما برای مطابقت با شرایط و شرایط . فیلتر بافل اسپویلر ما تست مقاومت در برابر آتش را در آزمایشگاه در ایالات متحده گذرانده و در نوامبر سال ۲۰۲۰ گواهینامه را دریافت کرده است ، ما همچنین صلاحیت آزمون را برای فیلتر ضد باکتری یون مس خود قبول کردیم ، تمام نمونه ها تجزیه و تحلیل شده و نتیجه آزمایش میزان ضد باکتری است ۹۹٪ ما ۴ گواهینامه اصلی اختراع ثبت اختراع و بیش از چهل گواهینامه حق ثبت اختراع مدل داریم.
    شرکت ما بعنوان یک تامین کننده متخصص در زمینه تأسیسات فیلتر ازن از بسیاری از شرکتهای پیشرو در ماشین آلات و صنایع نمونه در چین شناخته شده است.
    فیلتر اوزون ما در سیستم های تهویه مطبوع ، سیستم های تهویه مطبوع نصب شده و آزمایش شده موجود در گیاهان و ساختمانهای عمومی ، فرآیندهای حساس تولید ، اماکن داخلی ، تجهیزات با تکنولوژی پیشرفته ، امکانات پزشکی ، محافظت از توربین های گازی و همچنین تولید آن مورد استفاده قرار گرفته است. به عنوان تسهیلات غذایی ، دارویی و الکترونیکی.
    کارکنان ماهر و واجد شرایط ، ماشین آلات مدرن توسعه و روش های تولید ، و همچنین تحقیق و توسعه پیشرفته ، با یک سیستم کیفیت ترکیب می شوند ، که دارای گواهینامهآلمان است. آژانس تضمین کیفیت ، ارائه صدها مشتری عالی در آسیا ، اروپا ، استرالیا ، آفریقا و آمریکا. ما از صمیم قلب محصولات و خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می دهیم ، از جمله بسیاری از شرکت های شناخته شده ، مانند شرکت داخلیدر استرالیا ، و غیره.
    بهبود مستمر ، پیگیری تعالی کیفیت ، ارائه محصولات و خدمات رضایت بخش به مشتریان هدف ماست.

    بستن