ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۲۷۷ Kaifa Avenue, Cixi, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی الکتریکی ، آموزشی ویبولیتین یکی از بزرگترین و پیشروترین تولید کنندگان فیلتر آب و پخش کننده های آب در چین است. ما بیش از ۱۰ سال است که واحد تولید آب و فیلتراسیون آب تولید می کنیم. اکثر محصولات تأییدیه های بین المللی مانند و غیره را کسب کرده اند. محصولات ما فروش سریع در سراسر جهان دارند. و بازار اصلی صادرات ، اروپای غربی ، اروپای شرقی ، آسیای جنوب شرقی ، آسیای شرقی و خاورم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی الکتریکی ، آموزشی ویبولیتین یکی از بزرگترین و پیشروترین تولید کنندگان فیلتر آب و پخش کننده های آب در چین است. ما بیش از ۱۰ سال است که واحد تولید آب و فیلتراسیون آب تولید می کنیم. اکثر محصولات تأییدیه های بین المللی مانند و غیره را کسب کرده اند. محصولات ما فروش سریع در سراسر جهان دارند. و بازار اصلی صادرات ، اروپای غربی ، اروپای شرقی ، آسیای جنوب شرقی ، آسیای شرقی و خاورمیانه است. با امکانات پیشرفته ساخت ، توانایی فنی قوی و توانایی تولید حرفه ای ، مطمئن هستیم که می توانیم با بالاترین کیفیت و بهترین طراحی محصولات را به مشتریان ارائه دهیم.
    واقع در ، در سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و ۵۰،۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. اکنون ما صاحب انواع بیش از ۱۰۰۰ پرسنل ، از جمله ۷۵ مدیر عالی و مهندس فناوری هستیم. ما خطوط مونتاژ و تست پیشرفته بین المللی با مدیریت دقیق کیفیت را در اختیار داریم و همه محصولات ما دارای گواهینامه هستند که بیشتر آنها دارای گواهینامه هستند.
    ما از نیاز خاص مشتریان مختلف و تنظیم تنظیم آنها با توجه به روش تولید بسیار قدردانی می کنیم.
    همچنین هدف ما توجه به کیفیت محصولمان است!
    ما می خواهیم بهترین تلاش خود را برای نظرسنجی برای شما و شرکت شما داشته باشیم! ! !
    مشتری ها همیشه خدای ما هستند! ! !

    بستن