ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xinling North Rd ۱, Jiangning District, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۹ نصب شد و در نانجینگ ، مرکز استان جیانگ سو واقع شد.از زمان ایجاد اولین بار ، در تحقیق ، توسعه و ساخت دستگاه های بستنی ژلاتو مورد استفاده قرار گرفته است. اکنون در تجارت جهانی بستنی به اصلی و یکی از تامین کنندگان درجه اول بستنی و ظروف ژلاتو تبدیل شده است.محصولات ما عبارتند از: فریزر پشته ای ژلاتو (بستنی) ، فریزر بلاست (چیلر سریع) ، فریزر نمایش بستنی ، ضد عفونی کننده و ضد عفونی ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۹ نصب شد و در نانجینگ ، مرکز استان جیانگ سو واقع شد.
    از زمان ایجاد اولین بار ، در تحقیق ، توسعه و ساخت دستگاه های بستنی ژلاتو مورد استفاده قرار گرفته است. اکنون در تجارت جهانی بستنی به اصلی و یکی از تامین کنندگان درجه اول بستنی و ظروف ژلاتو تبدیل شده است.
    محصولات ما عبارتند از: فریزر پشته ای ژلاتو (بستنی) ، فریزر بلاست (چیلر سریع) ، فریزر نمایش بستنی ، ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده کرم (پاستو سرآشپز) ، دستگاه ترکیبی ژلاتو (ضد عفونی کننده و فریزر پشته در یک) ، فریزر سرویس نرم (منجمد دستگاه ماست) ، و دستگاه ذخیره سازی. تاکنون بیشتر محصولات به بسیاری از کشورهای خارج از کشور در آیسا ، آمریکای شمالی ، اروپا ، آفریقا ، خاورمیانه و غیره صادر شده است.
    ما دستگاه های ژلاتو را با قیمت مناسب و کیفیت قابل اطمینان برای تولید ژلاتو با کیفیت و بهداشتی ارائه می دهیم. علاوه بر این ، ما در تلاش بیشتر هستیم و به دنبال عوامل محلی خوب و واجد شرایط هستیم تا در آینده بتوانیم دنیای پس از خدمات خود را به طور گسترده محدود کنیم. این هدف ما دستیابی به همکاری برد-برد و بهره مندی از محصولات و خدمات به مشتریان است.
    شرکت پیشرو در زمینه تولید دستگاه های بستنی ژلاتو در تأمین کنندگان چین است. ما فریزرهای شمع با کیفیت ، کارآمد و با ارزش تولید می کنیم. تمام نکات فنی می توانند از استاندارد بین المللی برخوردار باشند و ما به صورت فریزر دسته ای ، دستگاه های ضدعفونی کننده ، فریزرهای انفجار ، درآمد جهانی در سراسر جهان صادر کردیم. هدف ما دستیابی به همکاری برد-برد و بهره مندی از محصولات و خدمات به مشتریان است.

    بستن
محصولات
ماشین آلات ژلاتو ترکیبی
فریزرهای دسته ای ژلاتو اقتصادی
فریزرهای دسته ای GELATO
فریزر دسته ای کانتر هوا خنک
ماشین خامه فرم گرفته وپینگ
ماشین خامه فرم گرفته وپینگ
دیگ مخلوط