ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Ganglian Industry Zone, Hongxing, Songgang, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شنژن برادران یخ سیستم های شرکت با مسئولیت محدود (مختصر ) واقع در شنژن ، چین. این یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است که در زمینه طراحی و ارائه راه حل های یخ نوآورانه با دستگاه های یخ محصول خود در سراسر جهان متخصص است.دارای تیم برودتی حرفه ای ارشد ، فلسفه عملیاتی مدرن ، مدل مدیریتی کارآمد و استراتژی جهانی است. ، ماهیگیری در اقیانوس پیما ، پروژه ساخت بتن ، سوپرمارکت بزرگ و فروشگاه های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن برادران یخ سیستم های شرکت با مسئولیت محدود (مختصر ) واقع در شنژن ، چین. این یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است که در زمینه طراحی و ارائه راه حل های یخ نوآورانه با دستگاه های یخ محصول خود در سراسر جهان متخصص است.
    دارای تیم برودتی حرفه ای ارشد ، فلسفه عملیاتی مدرن ، مدل مدیریتی کارآمد و استراتژی جهانی است. ، ماهیگیری در اقیانوس پیما ، پروژه ساخت بتن ، سوپرمارکت بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای ، صنایع شیمیایی ، معادن و امکانات پزشکی و غیره
    مطابق با فلسفه مشتری مداری ما ، مدیریت به طور فعال سلول تجاری خود را در یک راستای نیازهای مشتری با طیف گسترده ای از محصولات ، کیفیت عالی و همچنین خدمات معتبر تراز می کند. با حفظ تمرکز قوی به عنوان یک صادر کننده حرفه ای ، تلاش می کند تا حداکثر ارزش را برای مشتریان گرامی ایجاد کند.
    با روحیه "انقلاب ، چالش ، شهرت ، بهبود" ، ما با خدمات به بسیاری از شرکت های جهانی کمک می کنیم. خوش آمدید با ما تماس بگیرید ، ما خدمات صادقانه و مناسب ترین قیمت را به شما ارائه خواهیم داد.

    بستن