ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۹ Yuanjiang Road, Jiaolong Industrial Park, Shuangliu District, Chengdu, Sichuan, China
  • درباره ما : پیشرو در جهان در زمینه تولید ماشین آلات پردازش مواد غذایی مانند دستگاه رشته فرنگی اتوماتیک است. در سال ۱۹۷۳ در تایوان نصب شد و در سال ۲۰۰۸ به سرزمین اصلی چین منتقل شد. گسترش بزرگترین و حرفه ای ترین تولید کننده خط تولید رشته ماکارونی در تایوان ، . در حال توسعه و نوآوری ماشین آلات پردازش اتوماتیک رشته فرنگی در چنگدو ، چین است. ما برای راه اندازی خط تولید خود و انتقال دانش فنی به آنها ، حرف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    پیشرو در جهان در زمینه تولید ماشین آلات پردازش مواد غذایی مانند دستگاه رشته فرنگی اتوماتیک است. در سال ۱۹۷۳ در تایوان نصب شد و در سال ۲۰۰۸ به سرزمین اصلی چین منتقل شد. گسترش بزرگترین و حرفه ای ترین تولید کننده خط تولید رشته ماکارونی در تایوان ، . در حال توسعه و نوآوری ماشین آلات پردازش اتوماتیک رشته فرنگی در چنگدو ، چین است. ما برای راه اندازی خط تولید خود و انتقال دانش فنی به آنها ، حرفه ای ترین راه حل کلیدی را برای تولید بهترین محصولات با حداکثر سود ارائه می دهیم. بیش از چهل سال تجربه در زمینه ماشین آلات پردازش مواد غذایی ، ما بیش از چهل اختراع ثبت شده در سراسر جهان را به دست آورده ایم. برای این امر نه تنها اعتبار مشتریان بلکه سهم عمده بازار در زمینه های خود را در سراسر جهان از جمله تایوان ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکا ، استرالیا و غیره کسب کرده ایم.
    در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، یک چینی در خارج از کشور آمریکایی متخصصان و تولید کنندگان را در زمینه های مختلف از تایوان ، چین و ایالات متحده ادغام کرد. در پردازش و بسته بندی مواد غذایی برای ایجاد یک پلت فرم ترکیبی جدید از طراحی ، ساخت ، بازاریابی و خدمات ؛ نه تنها برای تهیه محصولات ماشین آلات با کیفیت ، بلکه همچنین اتحاد با بسیاری از بهترین تولید کنندگان و متخصصان مواد غذایی برای ارائه حرفه ای ترین و عملی ترین فناوری به مشتریان در هنگام پردازش محصول. ما در طراحی و خط تولید سفارشی برای مشتریان خود تخصص داریم تا به آنها اجازه دهیم حداکثر سود را در بازار خود کسب کنند.
    شرکت ما به عنوان جایزه گرفته است. با استفاده از مواد و اجزای انتخاب شده ، و بیشترین فن آوری پیش پردازش ، ما همیشه با سیاست کنترل دقیق کیفیت روبرو هستیم ، تمام قطعات دستگاه ما باید بارها آزمایش و بررسی شوند تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل شود و هرگز برای بهبود طراحی خود متوقف نشویم تا به دست آوریم بهترین نتیجه بنابراین دستگاه ما نه تنها دقیق است ، بلکه با قدرت بالاتری نیز کار می کند ، آنها بسیار قدرتمندتر و پایدارتر از سایر خطوط هستند. با سیستم مدیریت مدرن ، ما همچنان آخرین اطلاعات و فناوری را با مشتریان خود به اشتراک می گذاریم و از خدمات مشتری و پشتیبانی فنی بهتری از آنها برخوردار می شویم.
    ما به عنوان یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان ماشین آلات پردازش اتوماتیک غذا ، همیشه نگران تقاضای مشتری هستیم و هرگز در جهت پیشرفت متوقف نمی شویم و همچنین در تلاش برای ارائه کالای با کیفیت بالا به مشتریان و همراهی آنها برای بالا بردن سطح رقابت در بازار هستیم. ما محصولات خود را به مشتریان خود نمی فروشیم اما خدمات خود را به آنها ارائه می دهیم تا بزرگترین موفقیت آنها هدف ما باشد.
    اکنون سولاتک همچنین چندین محصول جدید مانند دستگاه ساخت دامپینگ اتوماتیک و دستگاه برش اتوماتیک بسته بندی کوکی ها / وونتون ، دستگاه بازیافت خمیر برش خورده و دستگاه ماکارونی ساخت اتوماتیک و وسایل آشپزخانه مرکزی ارائه می دهد ، از جمله واحد برش سبزیجات ، دستگاه برش سبزیجات و گوشت و غیره در پخت و پز ، چرخ گوشت.
    - ما قوی ، ظرفیت تولید بزرگ و تجربه غنی در مدیریت داریم. محصولات اصلی عبارتند از:
    ۱. سری کامل خط تولید ماکارونی اتوماتیک ، توزیع و بسته بندی .
    ۲. سری کامل کوفته اتوماتیک با کیفیت بالا ، ماشین ساخت و تولید خط
    ۳. سری کامل سرخ کردن و مخلوط کن اتوماتیک و خط تولید
    ۴. انواع سبزیجات ، تجهیزات پردازش محصولات گوشتی
    - در همین حال ، ما می توانیم بهترین خدمات را در برنامه ریزی کل کارخانه ، پشتیبانی فنی ، نصب تجهیزات ، نحوه انتقال و آموزش کارکنان و غیره ارائه دهیم.
    لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصول بدون تردید با ما تماس بگیرید و در صورت راحتی همیشه از کارخانه بازدید می کنید.

    بستن