ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸۲۲, Four Road, Binhai Park, Economic&Technical Development Zone, Wenzhou City, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات سیالات ژجیانگ ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۵ یافت می شود. این شرکت به یک شرکت مدرن تبدیل شده است که دارای طراحی ، بهره برداری ، ساخت ، پروژه ، تجهیزات و فناوری ، ، واقع در منطقه صنعتی دریچه چینی ، و صادرات مقیاس وسیعی برای تجهیزات ماشین آلات و در حال حاضر وارد كردن. ما در شیرآلات کره بهداشتی ، اتصالات لوله و پمپ ها و حوضچه ها با دقت بالا پیشرو هستیم.شرکت لوازم مایع ، آموزشی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات سیالات ژجیانگ ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۵ یافت می شود. این شرکت به یک شرکت مدرن تبدیل شده است که دارای طراحی ، بهره برداری ، ساخت ، پروژه ، تجهیزات و فناوری ، ، واقع در منطقه صنعتی دریچه چینی ، و صادرات مقیاس وسیعی برای تجهیزات ماشین آلات و در حال حاضر وارد كردن. ما در شیرآلات کره بهداشتی ، اتصالات لوله و پمپ ها و حوضچه ها با دقت بالا پیشرو هستیم.
    شرکت لوازم مایع ، آموزشی ویبولیتین ژجیانگ از فناوری ویژه ای برای طراحی از طریق نرم افزار و رایانه ها و بهره برداری برخوردار است و در بین مناطق سوپاپ یک رهبر برجسته است. ما ماشین تراش پیشرفته ای داریم که از ژاپن وارد شده است. ما می توانیم شیرها و اتصالات را با توجه به تولید کنیم ، در حالی که می توانیم محصولات را به عنوان مورد نیاز مشتری (غیر استاندارد) تولید کنیم. محصولات ما می توانند به استاندارد بین المللی رسیده و نیازهای را برآورده کنند ، بنابراین در بسیاری از زمینه ها مانند لبنیات ، آبجو ، غذا ، داروخانه ، نوشیدنی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره که به آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه صادر می شود به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.
    شرکت لوازم مایع ، آموزشی ویبولیتین ژجیانگ ، تجربه همکاری با شرکت پیشرو بین المللی و دانستن نیاز کیفیت ، بنابراین ما سیستم پیشرفته ای برای کنترل کیفیت داریم و دارای سیستم آزمایش و تجهیزات پیشرفته برای تضمین کیفیت بهتر هستیم. "کیفیت زندگی است ، فناوری توسعه است" فلسفه تجارت ما با کیفیت خوب و خدمات خوب ستایش از مشتریان است.
    ما به طور مداوم از فن آوری پیشرفته استفاده می کنیم و متخصصان را جذب می کنیم و مدیریت داخلی را تقویت می کنیم تا تیم سازمانی را بزرگ کنیم و بازار را به مشتریان ارائه دهیم. صمیمانه منتظر ایجاد همکاری خوب و طولانی مدت با مشتریان از داخل و خارج از کشور برای ایجاد آینده خوب است.

    بستن