ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۵۸ Huian Road, Zhuanghang Industrial Park, Fengxian District, Shanghai, China
  • درباره ما : شانگهای در سال ۲۰۱۱ توسط تولید کننده تبرید صنعتی دارن گروپ و شرکت حرفه ای ذخیره سازی سردخانه شانگهای لایائو تاسیس شده است.به منظور پاسخگویی بهتر به خواسته های مشتری در بازار باز خشن ، شانگهای داسن سازنده فن آوری پیشرفته داخلی ، فناوری ثبت اختراع خارجی ، تیم نصب با تجربه و مفهوم خدمات مبتنی بر اینترنت را ادغام کرده است. شانگهای داسن بر اساس تولید کننده فن آوری بالا و یک تیم ۱۵ ساله با تجر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای در سال ۲۰۱۱ توسط تولید کننده تبرید صنعتی دارن گروپ و شرکت حرفه ای ذخیره سازی سردخانه شانگهای لایائو تاسیس شده است.
    به منظور پاسخگویی بهتر به خواسته های مشتری در بازار باز خشن ، شانگهای داسن سازنده فن آوری پیشرفته داخلی ، فناوری ثبت اختراع خارجی ، تیم نصب با تجربه و مفهوم خدمات مبتنی بر اینترنت را ادغام کرده است. شانگهای داسن بر اساس تولید کننده فن آوری بالا و یک تیم ۱۵ ساله با تجربه نصب سردخانه ، یک مدل خدمات جدید ایجاد می کند تا خدمات بهتری را از مناطق صنعتی ، تجاری ، سردخانه و غیره به مشتریان ارائه دهد.
    باور اصلی ما تجربه بهتر کاربر است. ما قول می دهیم فن آوری خنک کننده کارآمد و خدمات با کیفیت بالا را ارائه دهیم
    تضمین امن برای مشتریان و توسعه پایدار ما.
    · چندین مدل همکاری ، مانند لیزینگ مالی برای کاهش فشارهای مالی مشتری.
    · به منظور پاسخگویی به خواسته های مختلف مشتری ، ما مهندسان حرفه ای داریم که برنامه کاربردی سفارشی را ایجاد می کنند.
    · برنامه تازه توسعه یافته ما می تواند تجربه حرفه ای و فوق العاده ای از پیش فروش ، فروش ، تا پس از فروش را به مشتری ارائه دهد.
    · خدمات حرفه ای در زمینه های: سیستم تبرید صنعتی ، سیستم سردخانه ، فرآیند رسیدن سیستم باردهی.

    بستن