ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۶۰۹, Xindi Commerce Bld., ۱۳۱# Huanghe Rd., Zhengzhou, Henan, China
  • درباره ما : یک شرکت حرفه ای ماشین آلات روغن و گریس بر اساس تحقیق و توسعه فناوری ، ساخت و فروش.ما صاحب فن آوری پیشرفته تولید ، تجهیزات عالی ، قدرت فن آوری غنی ، با بهترین کیفیت ، بهترین سرویس ، ایجاد روابط همکاری پایدار با مشتریان داخلی و خارجی هستیم.در حال حاضر شرکت تجارت در سراسر جهان است. یکی از شرکتهای پیشرو در جهان در صنعت ماشین آلات روغن و گریس است. در صنعت در خانه و داخل از شهرت بالایی برخوردا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت حرفه ای ماشین آلات روغن و گریس بر اساس تحقیق و توسعه فناوری ، ساخت و فروش.
    ما صاحب فن آوری پیشرفته تولید ، تجهیزات عالی ، قدرت فن آوری غنی ، با بهترین کیفیت ، بهترین سرویس ، ایجاد روابط همکاری پایدار با مشتریان داخلی و خارجی هستیم.
    در حال حاضر شرکت تجارت در سراسر جهان است. یکی از شرکتهای پیشرو در جهان در صنعت ماشین آلات روغن و گریس است. در صنعت در خانه و داخل از شهرت بالایی برخوردار است.
    تمرکز این شرکت بر روی توسعه دستگاه فشار روغن است. در سال ۱۹۹۹ ، ما برنده مدال طلا برای محصولات مشابه در چین هستیم ، سیستم کیفیت بین المللی را در سال ۲۰۰۰ تصویب کردیم و در سال ۲۰۰۸ گواهینامه را دریافت کردیم. همچنین گواهینامه را از در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد.
    مجموعه کامل تجهیزات فشار روغن ما خدمات یک مرحله ای از تصفیه مواد اولیه ، پیش تصفیه ، استخراج حلال و تصفیه تا محصولات جانبی فرآوری عمیق (پروژه فسفولیپید ، پروژه پروتئین) و غیره را درک می کند و برای تولید انواع روغن های گیاهی مناسب است. این مزایای اقتصادی قابل توجهی برای ایجاد کرده است
    در سالهای اخیر ، دستگاه بیودیزل تازه توسعه یافته ما بیش از ۱۰ مجموعه در داخل و خارج از کشور نصب کرده است و نتایج مطلوبی را بدست آورده است.
    این شرکت در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کاربر ، مواد اولیه مختلف ، اختلافات منطقه ای ، تجربه غنی در زمینه طراحی ، ساخت و نصب این تجهیزات (۲-۲۰۰۰ تن) دارد.
    با توسعه سریع شرکت ، ما باید اصراراً بر فلسفه تجارت خود که "بهترین کیفیت ، بهترین خدمات و بهترین قیمت" است ، پافشاری کنیم. ما مایل به همکاری صمیمانه با مشتریان خود ، ایجاد یک درخشان! لطفاً اکنون با ما تماس بگیرید!

    بستن
محصولات
کارخانه استخراج روغن نخل نوع مرطوب
دستگاه پرس روغن نخل YL-130
خط تولید روغن خرما 2000-3000 کیلوگرم در ساعت