ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۷۰۹room A۵-۲ Hanyu Gold Valley, The Intersection of ۱۰ Run, Rood, Jinan
  • درباره ما : با چشم انداز "برای تبدیل شدن به یک تولید کننده پیشرو در تجهیزات آزمایشگاهی عمومی" و مأموریت "آینده خدمات سلامت" ، شرکت ، با مسئولیت محدود یک تأمین کننده تجهیزات آزمایشگاهی در حال توسعه و توسعه آزمایشگاه است. ساخت نرم افزار ابتکاری و قابل اعتماد ابزارهایی با عملکرد بی نظیر برای افزایش موفقیت و ارزش شغلی مشتری.شرکت ، با مسئولیت محدود همیشه تأمین کننده تجهیزات و تجهیزات کوچک آزمایشگاهی جهان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با چشم انداز "برای تبدیل شدن به یک تولید کننده پیشرو در تجهیزات آزمایشگاهی عمومی" و مأموریت "آینده خدمات سلامت" ، شرکت ، با مسئولیت محدود یک تأمین کننده تجهیزات آزمایشگاهی در حال توسعه و توسعه آزمایشگاه است. ساخت نرم افزار ابتکاری و قابل اعتماد ابزارهایی با عملکرد بی نظیر برای افزایش موفقیت و ارزش شغلی مشتری.
    شرکت ، با مسئولیت محدود همیشه تأمین کننده تجهیزات و تجهیزات کوچک آزمایشگاهی جهانی با کیفیت بالا در صنعت بوده است. سالهاست که این شرکت از راه حل های فنی پیچیده ای برای بهبود توسعه و تولید محصول استفاده کرده است.
    در دو دهه گذشته ، صدها محصول تولید و تولید شده است که شش دسته از محصولات پیپت ، محصولات تقطیر ، محصولات گرم کننده و همزن ، محصولات کنترل دما ، سانتریفیوژها و سایر ابزارهای کوچک را شامل می شود. در محیط های مختلف مانند مشاغل بزرگ ، متوسط ​​و کوچک ، موسسات تحقیقاتی علمی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله آنها ، برند در سراسر جهان شناخته شده است. به عنوان یک پایگاه تولید جهانی ، را برای شرکت های معروف صنعت نیز فراهم می کند.
    همیشه تأمین کننده تجهیزات و تجهیزات کوچک آزمایشگاهی جهانی با کیفیت بالا در صنعت بوده است. سالهاست که این شرکت از راه حل های فنی پیچیده ای برای بهبود توسعه و تولید محصول استفاده کرده است.
    در دو دهه گذشته ، صدها محصول تولید و تولید شده است که شامل شش دسته از محصولات پیپت ، محصولات تقطیر ، محصولات گرمایش و همزنی ، محصولات کنترل دما ، سانتریفیوژها و سایر ابزارهای کوچک است. در محیط های مختلف مانند مشاغل بزرگ ، متوسط ​​و کوچک ، م تحقیقاتی علمی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله آنها ، برند در سراسر جهان شناخته شده است. به عنوان یک پایگاه تولید جهانی ، را برای شرکت های معروف صنعت نیز فراهم می کند.
    یک شرکت تولید تجهیزات آزمایشگاهی عمومی است که تحقیق و توسعه ، تولید و تجارت را ادغام می کند. دفتر مرکزی این شرکت در جینان چین واقع شده است
    ما قرار است به عنوان یک تامین کننده یک مرحله ای طیف گسترده ای از واحدهای آزمایشگاه عمومی و ابزار ، آزمایشگاه های بالینی شیمیایی ، بیولوژیکی و تشخیصی را پوشش دهیم.
    تیم تحقیق و توسعه و توانایی تأمین منابع اختصاصی و با تجربه ما را قادر می سازد تا مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها را به شما ارائه دهد. از طریق محصولات فعال کننده خود ، ما عملکرد بالا ، قابلیت اطمینان بالا ، دقت بالا و ارزش بی نظیر را به ارمغان می آوریم.

    بستن