ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xingye Rd East, Development Zone, Minquan City, Shangqiu City, Henan, China
  • درباره ما : شرکت یخ ساز یبرنا در پادشاهی تجارت تجهیزات تبرید-شانگ کیو ، هنان واقع شده است. ما یکی از شرکتهای حرفه ای و با سرعت رشد بیشتر روی دستگاه یخی هستیم.شرکت در سال ۱۹۹۲ به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری مشترک با شرکت ایتالیا تشکیل شد. ما بیش از ۲۰ سال سابقه ساخت ماشین یخ داریم.ما جدیدترین فناوری را در طراحی یخ ساز ، تولید یخ ساز به صورت محلی و یا استفاده از مهارت های حرفه ای خود برای خدمات دهی به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت یخ ساز یبرنا در پادشاهی تجارت تجهیزات تبرید-شانگ کیو ، هنان واقع شده است. ما یکی از شرکتهای حرفه ای و با سرعت رشد بیشتر روی دستگاه یخی هستیم.
    شرکت در سال ۱۹۹۲ به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری مشترک با شرکت ایتالیا تشکیل شد. ما بیش از ۲۰ سال سابقه ساخت ماشین یخ داریم.
    ما جدیدترین فناوری را در طراحی یخ ساز ، تولید یخ ساز به صورت محلی و یا استفاده از مهارت های حرفه ای خود برای خدمات دهی به شرکای خود توسعه و استفاده می کنیم. ما به عنوان بخشی از فلسفه طراحی و نوآوری خود ، همیشه در تلاش هستیم تا بهره وری انرژی و پایداری محصولات خود را بهبود ببخشیم.
    ما برای تعالی در یخچال تجاری تلاش می کنیم و هدف ما این است که بازار جهانی را تضمین کنیم که بهترین خدمات را برای مشاغل و مشتریان خود دریافت می کنید.
    ما در کنار مشتریان و نمایندگی های خود کار می کنیم تا درک عمیقی از نیازهای مشتری خود داشته باشیم. این دانش ما را قادر می سازد راه حل مناسب برای مشاغل یا خانه و یک ردپای تجاری کاملاً خنک کننده برای مشاغل شما ، خواه در صنعت آماده سازی مواد غذایی و نوشیدنی ، خرده فروشی یا مهمان نوازی باشید.
    محصولات اصلی ما شامل: یخ ساز مدولار ، یخ ساز ، یخ ساز خود راهنما ، یخ ساز ترکیبی-میز کار خنک ، یخ ساز ، یخ ساز دانه بندی شده است.

    بستن
محصولات
ZBJ-50PB
ZBJ-40PB
ZBJ-25LD
ZBJ-60LD
WB-1.5L2AC
WB-1.8L2AC
WB-1.8L2AGC
IB-1.0L4AGC
IB-2.0GFB
IB-2.5GFB
IB-1.5GFB
SIM-500