ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Lezhu Industrial Zone, Chencun Town, Shunde District, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : در فوشان است که یک منطقه تولیدی معروف با تولید بیش از حد ۲۵۰۰۰ مترمربع است. این یکی از معدود شرکتهای برتر تولید تجهیزات نانوایی است که دارای تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و توانایی کامل خدمات پس از فروش مستقل است. فراتر از اینها ، مجهز به دستگاه برش لیزری ، دستگاه پانچ اتوماتیک کامل ، دستگاه برش و خم و سایر ماشین آلات پردازش پیشرفته است که آن را به یک کارگاه مدرن تبدیل می کند.با سالها تجر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در فوشان است که یک منطقه تولیدی معروف با تولید بیش از حد ۲۵۰۰۰ مترمربع است. این یکی از معدود شرکتهای برتر تولید تجهیزات نانوایی است که دارای تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و توانایی کامل خدمات پس از فروش مستقل است. فراتر از اینها ، مجهز به دستگاه برش لیزری ، دستگاه پانچ اتوماتیک کامل ، دستگاه برش و خم و سایر ماشین آلات پردازش پیشرفته است که آن را به یک کارگاه مدرن تبدیل می کند.
    با سالها تجربه ، خطوط تولید اتوماتیک مواد غذایی حرفه ای (از جمله چیدمان ، طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی) و سایر تجهیزات نانوایی را به شرکتهای پیشرو (از جمله صنعتی و زنجیره ای) صنایع غذایی در سراسر کشور عرضه کرده است.
    به منظور پیشبرد تکنولوژی و کیفیت از سایر تولیدکنندگان ، هرگز دست از تغییر و توسعه دستگاه های قدرتمندتر و کم مصرف نمی برد. در همان زمان ، همچنان بازار فروش خارج از کشور را گسترش می دهد. جعبه های موفق خطوط تولید کاملاً اتوماتیک باعث می شود رضایت مشتریان خود را در سراسر جهان کسب کند.
    شرکت ما محصولات دقیقاً مطابق با سیستم کیفیت را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری تولید می کند. محصولات با نام تجاری با طراحی نفیس ، تجربه تولید غنی ، تولید پیشرفته ، مدیریت کارآمد ، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی ، در بازار مشهور هستند.
    تخصصی در اجاق های تونلی ، برج خنک کننده ، نوار نقاله ، اجاق دوار ، اجاق گاز ، ضد عفونی کننده و سایر تجهیزات نانوایی مناسب برای سیستم های حرفه ای نانوایی و کارخانه های فرآوری مواد غذایی است.
    به طور مداوم تجهیزات پیشرفته و پیشرفته و فرآیندهای ساخت پیشرفته و پیشرفته از اروپا و امریکا را مجهز می کند ، مجهز به پرس پانچ کلاس جهانی ، قیچی ، تخت خم ، دستگاه فرز ، ماشین تراش و سایر تجهیزات. ما یک سیستم کنترل کیفیت دقیق نصب می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تمام جزئیات کامل است ، از یک قطعه بازیافت قطعات مکانیکی تا مونتاژ نهایی ، همه محصولات سخت ترین آزمایشات را پشت سر گذاشته اند. ما با رعایت اصل عالی مشتری صادقانه ، تحقیق و توسعه مختلفی را با به کارگیری جدیدترین مفاهیم و فن آوری ها و ارائه ضمانت سخت افزاری و نرم افزاری درجه یک انجام می دهیم. ما معتقدیم محصولات ما می توانند با بالاترین کیفیت محصولات را در اختیار شما قرار دهند و سود بیشتری برای تجارت شما ایجاد کنند.

    بستن