ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۲۳۶, Building a, Jiuwu Building, High-Tech Zone, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۲ در تاسیس شد ، که بیش از ۳۰ سال تجربه ساخت در تولید انواع پمپ ها و موتورها مانند موتورهای ، موتورهای القایی ، پمپ های خوراک را بنا نهاده است.ما روزانه بیش از ۵۰۰۰۰ مجموعه پمپ و موتور به کارخانه های لوازم خانگی در سراسر دنیا عرضه می کنیم. و اکنون ما یکی از بزرگترین تامین کنندگان پمپ و موتور در چین هستیم.ده سال پیش ، به دلیل داشتن قطعات اصلی و هزینه های رقابتی ، تولید لوازم آشپز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۲ در تاسیس شد ، که بیش از ۳۰ سال تجربه ساخت در تولید انواع پمپ ها و موتورها مانند موتورهای ، موتورهای القایی ، پمپ های خوراک را بنا نهاده است.
    ما روزانه بیش از ۵۰۰۰۰ مجموعه پمپ و موتور به کارخانه های لوازم خانگی در سراسر دنیا عرضه می کنیم. و اکنون ما یکی از بزرگترین تامین کنندگان پمپ و موتور در چین هستیم.
    ده سال پیش ، به دلیل داشتن قطعات اصلی و هزینه های رقابتی ، تولید لوازم آشپزخانه را آغاز کردیم. پس از ۱۰ سال تجربه تحقیق و رشد ، ما توانسته ایم با طراحی ، تحقیق و توسعه ، کلیه لوازم کوچک را برای مشتریان خود تولید کنیم. علاوه بر این ، ما قدرت و عزم جدی برای تضمین کیفیت و رقابتی از نظر هزینه داریم.
    صدور گواهینامه: کارخانه ما دارای گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست با کیفیت است. محصولات ما دارای گواهینامه ، هستند. ما می توانیم را ارائه دهیم.

    بستن