ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱st F, Bldg ۱۶, Hualun Tech Park, No ۱۶۱ Fenghuang Xingye ۱st RD., Fuyong Town, Bao'An Dist., Shenzhen (۵۱۸۱۰۳), Guangdong Prov., China
  • درباره ما : شنژن ، تاسیس شده در سال ۲۰۰۵ ، یک سازنده شناخته شده تجهیزات تبرید حرفه ای است و دارای گواهینامه ، گواهینامه ، گواهینامه و غیره است که دارای رقابت و نفوذ بالایی در صنعت تبرید است.ما پایگاه تولید و مرکز تحقیق و توسعه خود را داریم ، منطقه تولید بیش از ۶۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد. ما چندین خط تولید پیشرفته ، ماشین قالب گیری تزریقی ، ، ماشین خمش ژاپن ، دستگاه کف اتوماتیک ، دستگاه پر کردن مای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن ، تاسیس شده در سال ۲۰۰۵ ، یک سازنده شناخته شده تجهیزات تبرید حرفه ای است و دارای گواهینامه ، گواهینامه ، گواهینامه و غیره است که دارای رقابت و نفوذ بالایی در صنعت تبرید است.
    ما پایگاه تولید و مرکز تحقیق و توسعه خود را داریم ، منطقه تولید بیش از ۶۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد. ما چندین خط تولید پیشرفته ، ماشین قالب گیری تزریقی ، ، ماشین خمش ژاپن ، دستگاه کف اتوماتیک ، دستگاه پر کردن مایع اتوماتیک ، آشکارساز نشت خودکار و سایر تجهیزات پیشرفته برای تولید تجهیزات تبرید با کیفیت بالا برای ایجاد حفاظت داریم.
    دستگاه بستنی سازي ما از پوسته فولاد ضد زنگ ساخته شده و از ظاهری خوب برخوردار است ، با مشخصات ساخت یخ مداوم ، سرعت یخ ساز سریع ، مقدار زیادی یخ ساز ، مصرف انرژی کم ، سر و صدای کم و غیره.
    محصولات ما به بسیاری از کشورها صادر می شود و ما در ایالات متحده آمریکا ، مجارستان ، هنگ کنگ و لندن دفاتر و انبارهایی داریم. در سال ۲۰۱۸ ، این شرکت مجوز اختصاصی تولید و فروش ، یک مارک معروف یخ ساز آمریکایی را در چین دریافت کرد.
    شرکت ما به عنوان پایه استعداد ، مسئولیت پذیری ، ادامه پیشرفت ، بهبود مداوم کیفیت و خدمات و ارائه طیف کاملی از راه حل های خنک کننده حرفه ای به مشتریان در داخل و خارج از کشور ، پایبند است.

    بستن