ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Block۱, No. ۶, Keji Road ۱۰th, Xingtan, Shunde, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : گوانگدونگ چین ، شهر لوازم خانگی واقع شده است. در اینجا ما جدیدترین و بالاترین تکنولوژی ساخت ، مقدار زیادی مواد اولیه و تأمین کننده قطعات را داریم. ما از سال ۲۰۰۸ با لوازم خانگی به ویژه محصولات لوازم آشپزخانه مانند اجاق گاز و اجاق گاز ، اجاق گاز ، گاز مستقل و اجاق گاز توستر برقی و غیره سر و کار داریم.۶۰٪ محصولات ما به خارج از کشور در آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آفریقا و آسیای جنوب شرقی فر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگدونگ چین ، شهر لوازم خانگی واقع شده است. در اینجا ما جدیدترین و بالاترین تکنولوژی ساخت ، مقدار زیادی مواد اولیه و تأمین کننده قطعات را داریم. ما از سال ۲۰۰۸ با لوازم خانگی به ویژه محصولات لوازم آشپزخانه مانند اجاق گاز و اجاق گاز ، اجاق گاز ، گاز مستقل و اجاق گاز توستر برقی و غیره سر و کار داریم.
    ۶۰٪ محصولات ما به خارج از کشور در آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آفریقا و آسیای جنوب شرقی فروخته می شود.
    و ما تیم های حرفه ای تحقیق و توسعه ، مهندسی و تضمین کیفیت داریم. ما در مورد بازار تحقیق خواهیم کرد و محصولات خوب و جدیدی را در اختیار مشتری قرار می دهیم. ما یک زنجیره تأمین نیروگاه داریم. ما می توانیم با توجه به نیاز مشتری ، دسته بندی مختلفی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهیم. و ما یک سیستم کیفیت دقیق داریم. ما قبل ، حین و بعد از تولید آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم کالا به موقع و با کیفیت خوب حمل می شود.
    ما همچنین یک تیم حرفه ای از فروش خارج از کشور و خدمات پس از آن داریم. رضایت مشتری هدف ماست. کیفیت درجه یک ، ارتباطات رایگان ، تحویل سریع و مسئولیت پذیری برای همیشه اعتقاد ما به فروش است.
    ما به گرمی از مشتری از سراسر جهان استقبال می کنیم.

    بستن
محصولات
اجاق گاز بوتان کمپینگ فضای باز 18 لیتری
فر گازی بوتان قابل حمل 18 لیتری
اجاق گاز کمپینگ فضای باز 40 لیتری
اجاق گاز قابل حمل
اجاق گاز تک شعله
اجاق گاز bbq تابه گریل
اجاق گاز مادون قرمز با صفحه شیشه ای
مشعل هندی روی میز شیشه ای 3 مشعل
اجاق گاز رویه شیشه ای بافت مرمر با 3 شعله
اجاق گاز رومیزی هندی دو شعله
اجاق گاز شیشه ای رومیزی سه شعله هندی
اجاق گاز اشتعال خودکار شیشه ای 3 شعله با دستگاه های شعله گیر با CE