ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : The East of Side, No. ۷ Road, ۲ Section, Jiaozhou Bay, Industrial Park, Jiaozhou, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : تولید کننده حرفه ای مشعل است. شرکت چین و ژاپن لیائویانگ المپیا ، آموزشی ویبولیتین در اوایل دهه ۱۹۹۰ با وام گرفتن فناوری جدید از ژاپن تاسیس شد. در پاسخ به تقاضا برای توسعه بیشتر ، در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد.محصولات اصلی این شرکت شامل مشعل های مازوت ، گاز سوخت و روغن مخلوط و گاز از جمله انواع نیازها از مشعل های کوچک عمرانی تا مشعل های بزرگ صنعتی است. در همین حال ، این شرکت همچنین تجهیزات انرژی ح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده حرفه ای مشعل است. شرکت چین و ژاپن لیائویانگ المپیا ، آموزشی ویبولیتین در اوایل دهه ۱۹۹۰ با وام گرفتن فناوری جدید از ژاپن تاسیس شد. در پاسخ به تقاضا برای توسعه بیشتر ، در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد.
    محصولات اصلی این شرکت شامل مشعل های مازوت ، گاز سوخت و روغن مخلوط و گاز از جمله انواع نیازها از مشعل های کوچک عمرانی تا مشعل های بزرگ صنعتی است. در همین حال ، این شرکت همچنین تجهیزات انرژی حرارتی مانند بخاری آب ، اجاق گاز هوا ، زباله سوز برای اهداف پزشکی و غیره را تولید می کند. تقریباً دو سال ، این شرکت همچنین حفاظت از محیط زیست بدون آلودگی و توالت صرفه جویی در انرژی ، تجهیزات سونا مادون قرمز و راه سازی را توسعه داده است - گرمایش هوا
    این شرکت خطوط توزیع در شهرهای بزرگ و متوسط ​​مانند شنیانگ ، شانگهای ، نانجینگ و چانگچون ایجاد کرده است. دپارتمان فناوری این شرکت صادقانه با پرس و جو فنی و آموزش شخصی به کاربران ارائه می دهد و همچنان محصولات و خدمات با کیفیت بالا را بر اساس اصل تجارت صداقت ، نوآوری و کیفیت با کیفیت بالا ، بر اساس فن آوری بالا و از طریق فن آوری پیشرفته و به طور کامل تجربه در چین و خارج از کشور فراهم می کند.
    محصولات به طور گسترده ای در هتل ها ، رستوران ها ، بزرگراه ها ، مرکز تناسب اندام ، حمام سونا ، کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. و غیره ، به خصوص برای توالت های حفاظت از محیط زیست که هیچ تصفیه فاضلاب ندارند ما از مشتریان خود استقبال زیادی کرده ایم. محصولات این شرکت با ویژگی های ایمن ، راحت و کارآمد از حفاظت از محیط زیست ، صرفه جویی در انرژی ، کسب اعتبار و اعتبار خوب و شهرت بالاتر ، شبکه فروش در سراسر کشور گسترش می یابد.
    ما افراد جامعه های مختلف اجتماعی را به خاطر اینکه برای نفی مشاغل و مشاوره یا دادن دستورالعمل آمده اند ، به گرمی تحسین می کنیم. اجازه دهید با هم در صنعت منبع تغذیه چین سهیم باشیم.

    بستن