ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۵۵ Tianyi Road, Qingpu District, Shanghai, China
  • درباره ما : شرکت یخچال و فریزر شانگهای ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، واقع در شماره ۵۶۸ ، جاده ، شهر ، منطقه ، شانگهای ، چین.شرکت ما یک تولید کننده حرفه ای و متخصص در تولید بستنی است. تمرکز طراحان ما روی تولید دستگاه های یخ است. ما از سیستم های پیشرفته مدیریت و کنترل استفاده می کنیم. شرکت یخچال و فریزر شانگهای ، آموزشی ویبولیتین به سرعت در این پرونده ها در حال توسعه است و یک سیستم کامل خد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت یخچال و فریزر شانگهای ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، واقع در شماره ۵۶۸ ، جاده ، شهر ، منطقه ، شانگهای ، چین.
    شرکت ما یک تولید کننده حرفه ای و متخصص در تولید بستنی است. تمرکز طراحان ما روی تولید دستگاه های یخ است. ما از سیستم های پیشرفته مدیریت و کنترل استفاده می کنیم. شرکت یخچال و فریزر شانگهای ، آموزشی ویبولیتین به سرعت در این پرونده ها در حال توسعه است و یک سیستم کامل خدمات به مشتری ایجاد کرده است. با خدمات خوب و روحیه "تمرکز روی جزئیات" ، شرکت ما کیفیت عالی خدمات را ارائه می دهد و به طور مداوم سطح رضایت کاربران را افزایش می دهد.
    شرکت ما با رعایت اصل "کیفیت و اعتبار" عمده فروشان و نمایندگان برتر را از سراسر جهان جذب می کند. با اصل "اهداف یادگیری بالاتر ، روحیه تیمی قوی تر ، تولید حرفه ای و خدمات اختصاصی" ، می توانیم محصولات با کیفیت بالاتر تولید کنیم.
    ما بر اصل "مشتری اول ، نوآوری فنی و ایجاد ارزش اصرار داریم". "اکثر محصولات ما گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت بین المللی را دریافت کرده اند. هر محصولی قبل از فروش باید از نظر کیفیت دقیق کنترل شود.
    ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بر اساس نگرش حرفه ای و مسئولانه خود ، روابط عالی طولانی مدت با همه مشتریان برقرار کنیم.

    بستن