ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : B۳ ۱۷۰۶ Kaisa Center, Huizhou, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت صنایع ، با مسئولیت محدود از سال ۲۰۰۹ در صنعت عناصر گرمایش فعالیت داشته و یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین تامین کنندگان انواع مختلف عناصر گرمایش ، قطعات یدکی و ترموستات در چین است. محصولات ما عمدتا شامل عناصر اصلی گرمایش ، عناصر گرمایش صنعتی ، عناصر گرم کننده سیلیکونی قابل انعطاف ، قطعات یدکی و ترموستات و غیره است."سفارشی سازی" که با بالاترین درجه مواد و کار آمیخته شده است ، نوع گرما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع ، با مسئولیت محدود از سال ۲۰۰۹ در صنعت عناصر گرمایش فعالیت داشته و یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین تامین کنندگان انواع مختلف عناصر گرمایش ، قطعات یدکی و ترموستات در چین است. محصولات ما عمدتا شامل عناصر اصلی گرمایش ، عناصر گرمایش صنعتی ، عناصر گرم کننده سیلیکونی قابل انعطاف ، قطعات یدکی و ترموستات و غیره است.
    "سفارشی سازی" که با بالاترین درجه مواد و کار آمیخته شده است ، نوع گرمایی است که فراهم می کند. شهرت ما اینجاست و ما همچنان بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.
    شرکت ما در نگاه مدیریت به اهمیت مردم پافشاری می کند. اصرار در ارائه محصولات با کیفیت و خدمات عالی فروش پس از فروش مداوم برای مشتریان. فلسفه تجارت ما "اول دنبال مشتری خدمات" است.
    محصولات ما به آسیای جنوب شرقی ، اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، آفریقای جنوبی و سایر کشورها و مناطق صادر می شود. ما تلاش می کنیم ضمن حفظ کیفیت و پاسخگویی ، بهترین خدمات و قیمت ممکن را به مشتریان جهانی خود ارائه دهیم.
    صنعت کاملاً انتخاب صحیح شماست. بیایید اکنون یک رابطه برد-برد را شروع کنیم!

    بستن