ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۱۲a۰۴ European Business Buiding, No. ۹۸ Tiangao Lane, Yinzhou District, Ningbo City, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : قبلاً از محل کارگاه در خانه حیاط منفردی که فقط با دو کارگر کار می کرد ، در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد ، زمانی که فقط دو نوع مشعل گرم کننده ساده برای بازار داخلی ما تهیه می شد.از طریق توسعه مستقل و به لطف این سالها پشتیبانی از همه مشتریان ، کارخانه ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خصوصی در چین مساحت بیش از ۵۰۰۰ متر مربع با بیش از ۱۰۰ کارفرما از جمله ۳ تکنسین تحقیق و توسعه ، ۲ مهندس و ۸۰ نف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    قبلاً از محل کارگاه در خانه حیاط منفردی که فقط با دو کارگر کار می کرد ، در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد ، زمانی که فقط دو نوع مشعل گرم کننده ساده برای بازار داخلی ما تهیه می شد.
    از طریق توسعه مستقل و به لطف این سالها پشتیبانی از همه مشتریان ، کارخانه ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خصوصی در چین مساحت بیش از ۵۰۰۰ متر مربع با بیش از ۱۰۰ کارفرما از جمله ۳ تکنسین تحقیق و توسعه ، ۲ مهندس و ۸۰ نفر رشد کرده است. تراش . ما در تولید چراغ های پاسیو پروپان ، مشعل های گرمایش ، مشعل های علف های هرز ، مشعل های سقفی ، مشعل های ، جعبه ابزار لحیم کاری و لحیم کاری قابل حمل و قطعات مرتبط و غیره که به طور گسترده ای برای ساخت و ساز ضد آب استفاده می شوند ، مواد حرارتی از مواد تمیز کننده حرارت ، کاشی و سرامیک و روانکاری سطح گرانیت ، تمیز کردن مشعل ، بازیافت جواهرات ، ذوب یخ و غیره
    ما در حال ارتقا استاندارد کیفیت ، بسته بندی یکسان و خوشحالیم که شاهد هستیم چندین مدل و همچنین گواهینامه را تصویب می کنند. ما در راه هستیم و آماده درخواست استاندارد ایمنی محصول هستیم.
    بازارهای ما در سراسر جهان ، عمدتا ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، استرالیا ، اروپا ، آمریکای جنوبی ، آسیا و غیره گسترش یافته است.
    هدف ما بازار جهانی با روحیه کمال کیفیت و سود متقابل و نگرش و استراتژی توسعه است. محصولات نیز به گرمی استقبال می شود.
    ضمانتنامه
    این شرکت با داشتن یک سال از تاریخ خرید توسط کاربر در نتیجه استفاده و خدمات عادی ، هر محصول یا قطعه جدید را از آنجا عاری از نقص در کار و مواد می کند.
    این شرکت با هزینه و هزینه شرکت قطعاتی را که توسط خود تعیین شده باشد معیوب با قطعات جدید جایگزین خواهد کرد.
    این ضمانت نامه منحصر به فرد است و هیچ ضمانت یا نمایش دیگری بیان یا ضمنی ندارد.
    راهنمایی در مورد مسئولیت های کاربر
    عمر مفید بخاری های جیاهویی در صورت نصب ، راه اندازی و نگهداری می تواند نامحدود باشد. شرایط کار و نگهداری هر فرد باعث می شود که این دستگاه بر طول عمر نیز تأثیر بگذارد. این دستگاه باید به طور منظم بررسی شود و در صورت لزوم برای تعمیر ، تنظیم مجدد یا تعویض شود تا عملکرد ایمن و قابل اطمینان ادامه یابد. در صورت استفاده از دستگاه معیوب یا تنظیم نادرست ، صدمات شخصی و / یا خسارت به اموال منجر می شود.

    بستن