ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲f, Bldg B۳a, Yingzhan Ind. Park, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای سنسورهای دما در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است ، واقع در شنژن ، چین است. این شرکت دارای کارگاه استاندارد مدرن و بیش از ۱۰۰ کارمند ، از جمله گروهی از کادر فنی برجسته است. این گواهینامه را گذرانده و دارای یک سیستم مدیریت کیفیت کامل و علمی است. این شرکت برای اطمینان از کیفیت محصولات ما تجهیزات پیشرفته و تخصصی تولید و تجهیزات ردیابی را بازیافت می کند. این محصولات به طور گسترده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای سنسورهای دما در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است ، واقع در شنژن ، چین است. این شرکت دارای کارگاه استاندارد مدرن و بیش از ۱۰۰ کارمند ، از جمله گروهی از کادر فنی برجسته است. این گواهینامه را گذرانده و دارای یک سیستم مدیریت کیفیت کامل و علمی است. این شرکت برای اطمینان از کیفیت محصولات ما تجهیزات پیشرفته و تخصصی تولید و تجهیزات ردیابی را بازیافت می کند. این محصولات به طور گسترده ای برای تهویه مطبوع ، یخچال ، بخاری آب ، اجاق القایی از جمله وسایل خانگی و اتومبیل ، ارتباطات ، هشدار آتش ، پزشکی و سایر مواردی که به مناطق اندازه گیری و کنترل دما نیاز دارند استفاده می شود. محصولات ما در بازار داخلی بسیار محبوب هستند و همچنین به بسیاری از کشورها و مناطق صادر شده اند. ما به گرمی از همه اقشار برای بازدید ، مراجعه و همکاری با ما استقبال می کنیم.
    دائماً مسیرهای جدید را شعله ور می کند و با همه مشتری ها همکاری می کند ، و به منظور ارائه خدمات با کیفیت و جامع به مشتریان ، ابتدا "کیفیت ، اولین اصل مشتری" را رعایت می کند.

    بستن
محصولات
کاوشگر دمای غذا با دستگیره دسته
پروب دمای فر با دسته سیلیکونی
کاوشگر دمای گوشت با واکنش سریع
کاوشگر دمای گوشت دستی NTC3.3K
سنسور ترمیستور نوع فلنج NTC برای اجاق مایکروویو
سنسور دمای فلنج NTC برای فر
سنسور ترمیستور نوع NTC پیچ برنجی
پروب دما NTC رشته ای
سنسور دما گیره دار DS18B20 برای لوله
سنسور دما DS18B20 پروب قالب گیری پلاستیکی
کاوشگر دمای PT1000 درجه مواد غذایی
کاوشگر دمای PT1000 درجه مواد غذایی