ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۰۰۲, Xiangrui Road, Bonded Area, Zhengzhou, Henan, China
  • درباره ما : تاسیس شده در سال ۲۰۱۰ ، مجموعه ای از تحقیقات علمی ، تولید ، بازاریابی ، خدمات به عنوان یکی از مدرن ترین شرکت های تولید تجهیزات با تکنولوژی پیشرفته است که موفق به کسب گواهینامه و اتحادیه اروپا شده است. محصولات ما به طور گسترده درگیر ماشین آلات غذایی ، ماشین آلات کشاورزی ، ماشین آلات جنگلداری ، ماشین آلات معدن و بسیاری از زمینه ها مانند تحقیق و توسعه انرژی جدید هستند ، در عین حال ، ما ساله ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس شده در سال ۲۰۱۰ ، مجموعه ای از تحقیقات علمی ، تولید ، بازاریابی ، خدمات به عنوان یکی از مدرن ترین شرکت های تولید تجهیزات با تکنولوژی پیشرفته است که موفق به کسب گواهینامه و اتحادیه اروپا شده است. محصولات ما به طور گسترده درگیر ماشین آلات غذایی ، ماشین آلات کشاورزی ، ماشین آلات جنگلداری ، ماشین آلات معدن و بسیاری از زمینه ها مانند تحقیق و توسعه انرژی جدید هستند ، در عین حال ، ما سالها تجربه غنی در صادرات داریم ، مشتریان خود در سراسر جهان ، از آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، اقیانوسیه ، آفریقا و جنوب شرقی آسیا ، محصولات ما به خوبی توسط کاربران استقبال می شود و مورد ستایش قرار می گیرد.
    دستگاه دارای نیروی فنی فراوان ، فناوری پیشرفته ساخت ، دستگاه پردازش درجه یک عالی است ، استفاده از فن آوری بالا و پیشرفته باعث می شود محصولات دستگاه ، تنوع ، نیازهای جامع ، کیفیت پیشرو ، خدمات مودب ، توانایی طراحی ، در مدت زمان کوتاه ، محصول جدید با توجه به الزامات طراحی مشتری و تولید نسبتا پایان ، برای ارائه محصولات نهایی مورد نیاز به کاربران ، محصول فروش شهرت بالا در داخل و خارج از کشور ، دارای دید بالاتر است.
    دستگاه با رعایت "تعهد عملی ، همکاری ، بسیار کارآمد ، کارآفرین ، تلاش برای کمال" روحیه سازمانی ، محصولات برتر را با اعتماد به فناوری و رقابت به مشتریان اختصاص می دهد تا خدمات با کیفیت بالاتر را به کاربران ارائه دهد.

    بستن