ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UC77ZEsEAMGbJcJZPTVl0fXg
  • آدرس : Room ۱۴۰۸, No. ۲ Building, Noble Plaza, No. ۳۲۸ Dunhua Road, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : حرفه ای و با دقتمشتری را در نظر داشته باشید! ، واقع در شهر زیبای چینگدائو در چین ، با داشتن تخصص قابل توجه در زمینه طراحی ، تولید و صادرات ، یک تولید کننده حرفه ای و چند وجهی است. با مفهوم "حرفه ای و سخت کوش" ​​، متعهد شده است که با رضایت مشتری ، مهارت های حرفه ای و خوشحالی کارکنان ، به عنوان ارزشهای اصلی خود ، رهبر قطعات فلزی و خدمات تولیدی باشد.در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد و بر اساس ایده مراقب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    حرفه ای و با دقت
    مشتری را در نظر داشته باشید!
    ، واقع در شهر زیبای چینگدائو در چین ، با داشتن تخصص قابل توجه در زمینه طراحی ، تولید و صادرات ، یک تولید کننده حرفه ای و چند وجهی است. با مفهوم "حرفه ای و سخت کوش" ​​، متعهد شده است که با رضایت مشتری ، مهارت های حرفه ای و خوشحالی کارکنان ، به عنوان ارزشهای اصلی خود ، رهبر قطعات فلزی و خدمات تولیدی باشد.
    در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد و بر اساس ایده مراقبت از مشتری - رویکردی فرد محور و بهبود مستمر محصول که شرکت را با توسعه پایدار ، سالم و سریع توانمند می کند. با تولید و صادرات محصولات مکانیکی استاندارد و غیراستاندارد ، تیم تحقیق و توسعه حرفه ای ما توانایی پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان مختلف را دارد ، از مشخصات و توسعه مفهوم گرفته تا نمونه اولیه و تولید طیف کامل. با رویکرد دقیق و حرفه ای به هر پروژه ، تیم ما نقشه ها و شرایط را مطالعه می کند تا بتواند آنچه را که مشتری نیاز دارد ، به موقع و با بودجه ایجاد کند. همه فروشندگان ما دارای زمینه مهندسی مکانیک هستند تا بتوانند خدمات کارآمد ، دقیق و سریع را به مشتریان ارائه دهند. این افتخار است!
    ماموریت اصلی ما بیشترین تمرکز بر نیازهای مشتری است. برای دستیابی به این هدف ، همچنان در فناوری ، گواهینامه ها ، فرآیندها ، بازرسی ها و ارزیابی کیفیت سرمایه گذاری می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان ما بهترین محصولات مکانیکی را در سراسر جهان دریافت می کنند.
    محصولات ریخته گری ، جعل ، ماشینکاری ، اکستروژن و اتصال چفت و بست ، و غیره ... تجزیه و تحلیل نمونه کارها به شرح زیر است:
    • محصولات ریخته گری ، جعل و مهر زنی: ۵۵٪
    محصولات ماشینکاری شده را مشخص کنید: ۳۰٪
    دیگر (تخصص :) ۱۵٪
    ما هر بار به چیزی کمتر از ۱۰۰٪ رضایت مشتری رضایت می دهیم! محصولات با اعتبار بالا توسط تعداد زیادی مشتری ، برخی از آنها شامل مارک های معروف جهانی مانند ، برخی از آنها هستند. ما این امتیاز را داشتیم که محصولات دقیق ماشینکاری شده را برای پروژه راه آهن سریع السیر چین و سنگاپور تهیه کنیم. ریخته گری دقیق فولاد تصویب شده است و در آینده نزدیک به مکان های المپیک توکیو خدمت می کند.
    اولین مشتری ، رویکرد کارکنان ، صادقانه و مسئولانه مشتری ، سنگ بنای آنچه که ما هستیم و آنچه در انجام می دهیم است ، زیرا ما تعالی تولید جهانی و روابط متقابل سودمند و مشترک با مشتریان و شرکای کانال را دنبال می کنیم. ما بسیار از وقت شما قدردانی می کنیم و مشتاقانه منتظر خدمت شما در آینده نزدیک هستیم!

    بستن
محصولات
ریخته گری
آهنگری
ماشینکاری CNC
سخت افزار
مهر زنی و طراحی عمیق