ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۶ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UC34GjefCFjW6t9swswHDABg/videos?view=0&sort=dd&shelf_id=0&view_as=subscriber
  • آدرس : Floor ۱۱, B of Building ۱۸, the National University Science Park of Henan Province
  • درباره ما : تاسیس شده در سال ۲۰۰۶ ، یک شرکت با رشد سریع است که تولید و بازاریابی کنسانتره اکسیژن و محصولات بهداشتی و درمانی مرتبط را با هم ادغام می کند. پس از ۱۲ سال تلاش و توسعه ، اکنون ما به یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو کنسانتره اکسیژن در چین تبدیل شده ایم. ما همیشه روابط بسیار دوستانه ای با بسیاری از کارخانه های پزشکی قوی و موسسات تحقیقاتی در چین برقرار می کنیم. ما در بازارهای پزشکی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس شده در سال ۲۰۰۶ ، یک شرکت با رشد سریع است که تولید و بازاریابی کنسانتره اکسیژن و محصولات بهداشتی و درمانی مرتبط را با هم ادغام می کند. پس از ۱۲ سال تلاش و توسعه ، اکنون ما به یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو کنسانتره اکسیژن در چین تبدیل شده ایم. ما همیشه روابط بسیار دوستانه ای با بسیاری از کارخانه های پزشکی قوی و موسسات تحقیقاتی در چین برقرار می کنیم. ما در بازارهای پزشکی داخلی و بین المللی از شهرت بالایی برخوردار بوده ایم.
    تمرکز کارخانه ما در تولید انواع متمرکز کننده اکسیژن در چین است که شامل اکسیژن ساز خانگی ، اکسیژن ساز قابل حمل و اکسیژن ساز جریان بالا است. با امکانات تولید حرفه ای ، ما می توانیم را برای مشتریان در صورت لزوم انجام دهیم. محصولاتی که ما تولید می کنیم تقریبا اکثر غلظت های اکسیژن تولید شده در چین را پوشش می دهد.
    زیتون دارای یک بخش ویژه ثبت نام حرفه ای است که مسئول ثبت نام داخلی و ثبت نام خارج از کشور است. ما می توانیم در انجام کارهای ثبت نام به مشتریان بالقوه خود کمک نقدی کنیم. کارخانه ما را دقیقاً اجرا می کند ، همه محصولات ما مطابق با پزشکی است. و ما رابطه خوبی با موسسه معروف داخلی داریم که می تواند گزارش پزشکی و توانمند سازی معتبر پزشکی را به ما ارائه دهد. کیفیت و خدمات همیشه مهمترین نگرانی در زیتون است. ما مجموعه کاملی از خدمات از جمله تاریخ و نمونه های موجود در صورت درخواست را ارائه می دهیم.
    عملکرد محصول با کیفیت و شهرت خوب ، محصولات ما نه تنها فروش موفقیت آمیزی در چین دارند و به بیش از ۱۲۰ کشور و منطقه در جهان صادر شده اند ، از جمله: آلمان ، ژاپن ، ایتالیا ، روسیه ، ژاپن ، کره جنوبی ، ترکیه ، برزیل ، هند ، امارات متحده عربی ، عربستان سعودی و سایر کشورها ، محصولات مورد استقبال و ستایش قرار می گیرند.
    مأموریت زیتون "ایجاد بستری برای دستیابی به ارزش شخصی" است. تمرکز خود را بر روی محصولات و خدمات بگذارید و بر سلامتی و زیبایی کاربران جهانی تمرکز کنید. "و اصل ما این است" گروهی از افراد با رویا ، کارهای معنی دار انجام می دهند ، زندگی شگفت انگیز گل! "
    ما همیشه با تمام توان سعی در ارائه بهترین خدمات و رقابتی ترین قیمت ها با کالاهای با کیفیت بالا برای مشتری خود داریم. این روشی است که با مشتریان و بازار کار می کنیم. با شانس و فضای خالی ، همه مزایای خود را به شما نشان خواهیم داد و اجازه دهید با هم بزرگ شویم. من مطمئن هستم که ما می توانیم به دلیل اعتماد شما و خدمات عالی ما با شرکت ارزشمند شما ارتباط تجاری طولانی مدت و دوستانه برقرار کنیم.

    بستن