ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶ Jinsan West Road, Sanjiao Town, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی ، با مسئولیت محدود در جولای ۲۰۰۹ تاسیس شد. ما یکی از تولید کنندگان تجهیزات حرفه ای در چین هستیم ، محصولات اصلی ما فن فلزی / فن پلاستیکی / فن مه / کولر هوا / تصفیه کننده هوا و غیره را پوشش می دهند. او طرفدار نگرش عملی عملی ، با عملکرد بالا و تعاملی است. فرد گرا ، به بهبود ، کار بر روی کنترل خود ، فضای کاری استاندارد و هماهنگ ادامه دهید.کارخانه ما در با حمل و نقل مناسب است ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی ، با مسئولیت محدود در جولای ۲۰۰۹ تاسیس شد. ما یکی از تولید کنندگان تجهیزات حرفه ای در چین هستیم ، محصولات اصلی ما فن فلزی / فن پلاستیکی / فن مه / کولر هوا / تصفیه کننده هوا و غیره را پوشش می دهند. او طرفدار نگرش عملی عملی ، با عملکرد بالا و تعاملی است. فرد گرا ، به بهبود ، کار بر روی کنترل خود ، فضای کاری استاندارد و هماهنگ ادامه دهید.
    کارخانه ما در با حمل و نقل مناسب است. ما تجهیزات پیشرفته ، تجهیزات آزمایش و روش تولید عالی را معرفی کردیم. توجه بیشتری به قابلیت تحقیق و توسعه دارد. از زمان تأسیس ، ما بر "بهبود و بهبود مستمر مشتری" اصرار داریم. ما همچنین در روند توسعه خود فلسفه و فرهنگ منحصر به فردی را شکل داده ایم ، خصوصاً به دلیل فلسفه "بهداشت و تغذیه" از بسیاری از مشتریان شهرت خوبی کسب کرده ایم.
    یک تیم تحقیق و توسعه حرفه ای دارد و ابزارهای پیشرفته توسعه و طراحی بین المللی را پیاده سازی می کند. این شركت متعهد می شود كه با اصرار در طراحی ظاهری خلاقانه و محصولی از نظر فنی ، متخصص لوازم خانگی سالم و مغذی باشد. برای دستیابی به تولید استاندارد و در مقیاس بزرگ ، از طریق مدیریت بعدی به مدیریت علمی و کیفیت محصول توجه می کند.
    بر اساس تجارت صداقت ، محصولات ما به اروپا ، ایالات متحده آمریکا ، آفریقای جنوبی و سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا و غیره صادر می شود ... ما تیم فروش برق داریم و فروش طرفداران مختلف را انجام می دهیم تا مشتریان از زندگی لذت ببرند.
    به اصل کار سخت یک تیم صد درصدی شرکت و پیگیری محصولات با نقص صفر پایبند بوده است. ما مشتری را با بهترین کیفیت ، قیمت رقابتی ، فناوری حرفه ای ارائه خواهیم داد و با مشتری "برد-برد" خود به اشتراک خواهیم گذاشت

    بستن