ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Shenzhen FND Air and Water Technology Development Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۶, Huafa Road, Huakou Industrial Zone, Ronggui, Shunde, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : یک شرکت کاملاً پیشرفته با فناوری پیشرفته در صنعت هوا و آب ، درگیر تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش ، نصب و خدمات پس از نصب برای همه محصولات ما است. ما بر روی تصفیه آب جهانی ، امنیت آب ، مدیریت بحران آب تمرکز داریم و خود را وقف فناوری آب آشامیدنی برای همه مردم می کنیم.ما سه دفتر تحقیق و توسعه داریم ، از جمله شرکت توسعه فن آوری هوا و آب شنژن ، آموزشی ویبولیتین ، شرکت توسعه فناوری آب جینان ، آم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت کاملاً پیشرفته با فناوری پیشرفته در صنعت هوا و آب ، درگیر تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش ، نصب و خدمات پس از نصب برای همه محصولات ما است. ما بر روی تصفیه آب جهانی ، امنیت آب ، مدیریت بحران آب تمرکز داریم و خود را وقف فناوری آب آشامیدنی برای همه مردم می کنیم.
    ما سه دفتر تحقیق و توسعه داریم ، از جمله شرکت توسعه فن آوری هوا و آب شنژن ، آموزشی ویبولیتین ، شرکت توسعه فناوری آب جینان ، آموزشی ویبولیتین و. دفتر جینان در سال ۱۹۹۸ ساخته شد در حالی که دفتر اصلی واقع در شنژن در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است.
    در زمینه های تصفیه فاضلاب و ایمنی آب آشامیدنی ، ما با توسعه "اولین تولید کننده آب تولید کننده هوا در جهان" و "در اولین دستگاه تصفیه آب بدون فاضلاب" کمک قابل توجهی کرده ایم.
    ما حق ثبت اختراعات زیادی در صنعت فناوری آب داریم ، از جمله فناوری تصفیه آب بدون فاضلاب ، و فیلتر فیلتر غربال مولکولی اصلاح شده با بازده بالا ، که امتیازات انحصاری توسط است. هشت سری و صدها محصول وجود دارد که در خانه ها ، دفاتر ، هتل ها ، رستوران ها ، لوازم ، کلبه ها ، بیمارستان ها ، سایت های ساختمانی ، سایت های استخراج معادن ، سکوهای حفاری دریا ، کشتی های جنگی ، مزارع و ارتش و غیره استفاده می شود ، به ویژه برای نجات در مناطق طبیعی بلایا بیشترین استفاده را دارند.
    با هدف "ایجاد تأمین آب برای آینده خود" و "تأمین اقتصادی ترین آب آشامیدنی برای همه مردم" ، ما خود را وقف حل و فصل مشکلات جهانی آب با پیشگام بودن و پیشگامی تولید کننده آب و هوا می کنیم.

    بستن
محصولات
P50
F20
T36