ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCEU_fQt1mIbtwV0usYqqGfw
  • آدرس : Floor ۱۸, Commercial Office Building, Changsha Jinxia Customs Bonded Logistics and Investment Co., Ltd. No. ۲۹, Qingzhuhu Road, Kaifu District, Changsha,Hunan
  • درباره ما : ما مجموعه ای از تولید ، فروش و خدمات مشاوره ماشین آلات کشاورزی برای یک شرکت خدمات تجارت خارجی جامع هستیم ، شرکتی که دفتر مرکزی آن در شهر چانگشا در استان هونان است و کارخانه "زمین در ماشین آلات کشاورزی هونان" از استان شوانگ فنگ است ، با سالانه تولید ۴۰۰۰۰۰ مجموعه. با فروش بیش از ۲۰ سال ، این شرکت به یک شرکت پیشرفته و پیشرفته مدیر دستگاه های استان هونان ، مکانیزاسیون کشاورزی چین ، شرکت های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما مجموعه ای از تولید ، فروش و خدمات مشاوره ماشین آلات کشاورزی برای یک شرکت خدمات تجارت خارجی جامع هستیم ، شرکتی که دفتر مرکزی آن در شهر چانگشا در استان هونان است و کارخانه "زمین در ماشین آلات کشاورزی هونان" از استان شوانگ فنگ است ، با سالانه تولید ۴۰۰۰۰۰ مجموعه. با فروش بیش از ۲۰ سال ، این شرکت به یک شرکت پیشرفته و پیشرفته مدیر دستگاه های استان هونان ، مکانیزاسیون کشاورزی چین ، شرکت های پیشرفته و غیره تبدیل شده است ، به عنوان کلید طرح ملی مشعل به عنوان "گهواره" شناخته شده است. از "ماشین آلات کشاورزی" هونان.
    این شرکت در حال توسعه فناوری تحقیقات هسته ای خود است و اکنون دارای تجهیزات پیشرفته تولید و ۱۳۶ حق ثبت اختراع ملی است. برای تعهد به توسعه محصول و رزرو استعداد ، این شرکت با دانشگاه کشاورزی هونان ، دانشگاه هونان ، ایستگاه علامت گذاری ماشین آلات کشاورزی هونان ، م ستاره شرق ژاپن و غیره وارد همکاری همکاری فنی طولانی مدت شده است.
    ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا ماشین آلات آماده سازی خاک ، ماشین آلات کاشت در خاک های مختلف خاک ورزی خاک ، و انواع ماشین آلات و ابزار برای استفاده در مزارع کوچک و متوسط ​​و کشاورزان تلاش کنیم ، بنابراین مشخصات محصول غنی برای انتخاب مشتری وجود دارد. این شرکت سیاست ملی "کمربند و جاده" را به شدت اجرا کرده و محصولات آن از بین رفته و مورد رضایت مشتریان جنوب شرقی آسیا ، آسیای میانه ، آفریقا و دیگر بازارها قرار گرفته است.
    محصولات این شرکت محصولات عمده داخلی (گندم ، برنج ، ذرت ، کلزا و غیره) برای فرآیند تولید از جمله تولید مثل ، آماده سازی خاک ، کاشت ، مدیریت منطقه ، برداشت ، ذخیره سازی خشک کردن و غیره تحت پوشش قرار گرفته است. ما متعهد هستیم که بهره وری کشاورزی را آزاد کرده و به ارائه دهنده راه حل های حرفه ای برای تولید مکانیزاسیون کشاورزی و خاک ورزی خاک ، بذر بذر و کارشناسان فن آوری حفاظت محصول تبدیل شویم. پایبندی بر اساس دیدگاه جهانی سازی ، ادغام منابع جهانی ، پایبندی به نوآوری های علمی و فناوری ، هدف ما ایجاد مارک رقابتی جهانی ماشین آلات کشاورزی بین المللی است.
    ما ابتدا بر خدمات اصرار داریم و به شما ارائه می دهیم:
    واردات و صادرات محصولات ماشین آلات کشاورزی
    توسعه محصولات ماشین آلات کشاورزی
    کنترل کیفیت
    خدمات مشتری با کیفیت
    بازرسی تجدید نظر در کارخانه
    حمل و نقل و حمل و نقل بین المللی
    خدمات مالی
    نمایشگاه تجارت برنامه ریزی شده
    مفسران و همراهان
    ما آماده همکاری با شما برای ارتقا توسعه کشاورزی محلی هستیم!

    بستن