ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm ۲-۲۷۰۱, Guolong Mansion ۱۶ Gaoxiong Road, Qingdao, China
  • درباره ما : گروه فناوری سلطنتی.همه محصولات با ساخت ماهرانه ای طراحی شده و تولید می شوند که مشتری را با مفهومی کاملاً حساس درک می کنند تا همیشه موقعیت رقابتی را حفظ کنند.کلیه تولیدات دارای گواهینامه با عملکرد قابل اعتماد برجسته ضمانت تقسیم مربوطه مربوط به کلیه تجهیزات و محصولات به علاوه توانایی کافی در ابزار همکاری با سرمایه گذاری با خطر صفر همه شرکا تا زمانی که تمام قرارداد طبق حسابرسی شود / رسیدن ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه فناوری سلطنتی.
    همه محصولات با ساخت ماهرانه ای طراحی شده و تولید می شوند که مشتری را با مفهومی کاملاً حساس درک می کنند تا همیشه موقعیت رقابتی را حفظ کنند.
    کلیه تولیدات دارای گواهینامه با عملکرد قابل اعتماد برجسته ضمانت تقسیم مربوطه مربوط به کلیه تجهیزات و محصولات به علاوه توانایی کافی در ابزار همکاری با سرمایه گذاری با خطر صفر همه شرکا تا زمانی که تمام قرارداد طبق حسابرسی شود / رسیدن به نیازهای منطقه ای و جهانی در بازار قابل دستیابی است.
    سرمایه گذاری شد.
    با تمرکز بر لوازم جانبی ، سخت افزارهای مختلف و خدمات مرتبط با آن برای بازار جهانی.
    تمام محصولات توسط تیم باتجربه ای طراحی شده اند که مشتری (سوال مهم فنی) را کاملاً درک می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مفهوم طراحی همیشه از موقعیت پیشرو برخوردار است.
    کلیه تولیدات توسط فرآیند تأیید شده اند تا عملکرد قابل توجه برجسته را به علاوه مطابق با استاندارد بازار / رسیدن به سطح جهانی تضمین کنند.
    در حال حاضر ، تیم محصولاتی از جمله اجزای ، کیت های اتصال دهنده ، قطعات اجاق گاز را مشخص کرده است. بیل برش صنعتی ، دمبل استخراج معدن ، قطعات کنترل آفات ، قطعات دقیق ماشینکاری شده و تمام قطعات پیچ پیچ استاندارد بیش از ۲۰ میلیون قطعه برای هزاران گروه مشتری در سراسر جهان از طریق شبکه اطلاعات محلی انبار.
    هنگامی که شما به محصولات یا خدمات ، طرح استاندارد و سفارشی سازی علاقه مند هستید ، تیم متعهد می شود که همیشه به شما کمک کند.
    گروه در تأمین سیستم ، تجهیزات معدن ، تیغه های برش اره ، ابزار تعمیرات اتومبیل ، ابزار آفت ، پیچ و قطعات یدکی ماشین آلات دقیق با تحویل موشک برای هزاران مشتری از طریق اطلاعات محلی در سطح جهان از زمان تاسیس تاکنون ، موفقیت بزرگی کسب کرده است.
    اگر به محصولات یا مفهوم استاندارد و سفارشی خدمات علاقه دارید ، فقط بدون هیچ گونه تردیدی مستقیماً از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.
    متعهد است که تمام وقت به شما خدمت کند.
    بگذارید همین حالا برای آنها کار کنیم.

    بستن