ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Guanhaiwei Industrial Development Zone, Zhejiang. ۳۱۵۳۳۲. China, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : ژجیانگ شرکت مدیریت زنجیره تامین ، با مسئولیت محدود در جنوب بانک زیبا از خلیج و در سمت شمال بدون واقع شده است. بزرگراه ایالتی ۳۲۹. شرکت ما عمدتا لوازم الکتریکی خانگی از جمله فن های برقی ، کولرهای بادی ، بخاری ، بخاری های هالوژن ، بخاری کوارتز ، بخاری های فن ، کنوکتورها ، منابع آب و غیره تولید می کند.شرکت ما دارای گواهینامه بوده و کلیه محصولات دارای گواهینامه در چین و همچنین گواهینامه های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ژجیانگ شرکت مدیریت زنجیره تامین ، با مسئولیت محدود در جنوب بانک زیبا از خلیج و در سمت شمال بدون واقع شده است. بزرگراه ایالتی ۳۲۹. شرکت ما عمدتا لوازم الکتریکی خانگی از جمله فن های برقی ، کولرهای بادی ، بخاری ، بخاری های هالوژن ، بخاری کوارتز ، بخاری های فن ، کنوکتورها ، منابع آب و غیره تولید می کند.
    شرکت ما دارای گواهینامه بوده و کلیه محصولات دارای گواهینامه در چین و همچنین گواهینامه های هستند. محصولات به آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی ، آفریقای جنوبی ، استرالیا و خاورمیانه صادر می شود و در سراسر جهان مورد استقبال قرار می گیرد.
    در شرکت ما ، تیم حرفه ای ما متشکل از مهندسان ارشد ، مهندسان و تکنسین ها است. یازده خط مونتاژ آب و گرمایش پیشرفته وجود دارد. تلاش ما را می کند و به طور مداوم تلاش خواهد کرد.
    تحت رویه تجارت "موقعیت پیشرو در حرفه" ، ما محصولات قابل اعتماد ، کاربردی و انسانی بیشتری را به مصرف کنندگان در سراسر جهان می رسانیم. در مواجهه با قرن جدید ، کارکنان شرکت ما بی وقفه برای دستیابی به موفقیت جدید در زمینه های مختلف تلاش می کنند.
    برای این منظور ، شرکت ما تلاش زیادی در زمینه بهبود و بهینه سازی امکانات تولید ، ایجاد تیمی از پرسنل متخصص و واجد شرایط دارد. ما قاطعانه اعتقاد داریم که این اعتماد و پشتیبانی مشتریان ما از پیشرفت و بازپرداخت می تواند به دستیابی به موفقیت درخشان کمک کند.

    بستن