ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴۰۳, building ۲, no. ۱۰۷, taixin road, wanjiang street, dongguan city, guangdong province
  • درباره ما : شرکت فناوری الکترونیکی ، با مسئولیت محدود ، یک شرکت با تکنولوژی بالا است که بیش از ۱۳ سال در زمینه تولید ، تولید و بازاریابی محصولات متخصص است. در حال حاضر ما ۱۰ محصول را در بازار عرضه کرده ایم که تقریباً انواع مختلف آن را پوشش می دهیم و برای بازارهای مختلف راضی هستیم. و با مارک و برند در چین. محصولات خود را به بسیاری از خودروسازان برای اتومبیل سواری ، وسیله نقلیه تجاری ، اتوبوس ، ون مهن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری الکترونیکی ، با مسئولیت محدود ، یک شرکت با تکنولوژی بالا است که بیش از ۱۳ سال در زمینه تولید ، تولید و بازاریابی محصولات متخصص است. در حال حاضر ما ۱۰ محصول را در بازار عرضه کرده ایم که تقریباً انواع مختلف آن را پوشش می دهیم و برای بازارهای مختلف راضی هستیم. و با مارک و برند در چین.
    محصولات خود را به بسیاری از خودروسازان برای اتومبیل سواری ، وسیله نقلیه تجاری ، اتوبوس ، ون مهندسی کامیون در بازار داخلی و خارج از کشور و همچنین محصولات ویژه ای را به عنوان درخواست مشتری ارائه داده است.
    لاستیک هوشمند ، طول عمر هوشمند هدف ما است ، ما بیشترین تلاش را برای محصولات خواهیم کرد ، برای پشتیبانی با بهترین کیفیت ، بهترین فنی برای همه مشتریان در آینده.

    بستن