ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : The Sixth Royalstar Industrial Park, Shuangfeng Development Zone, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : شرکت ما شرکت لوازم الکترونیکی با مسئولیت محدود است که معروف است. شرکت لوازم خانگی سرمایه گذاری مشترک کره در چین ، متخصص در تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت و بازاریابی محصولات الکترونیکی الکترونیکی ، تقریباً ۱۶ سال تجربه تحقیق و توسعه و ساخت در صنعت پیشنهادات الکترونیکی از زمانی که گروه شروع به تولید پیشنهادات الکترونیکی با نام تجاری کرد در سال ۲۰۰۴. بعنوان عضوی از گروه در زمینه تحقیق و توسع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما شرکت لوازم الکترونیکی با مسئولیت محدود است که معروف است. شرکت لوازم خانگی سرمایه گذاری مشترک کره در چین ، متخصص در تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت و بازاریابی محصولات الکترونیکی الکترونیکی ، تقریباً ۱۶ سال تجربه تحقیق و توسعه و ساخت در صنعت پیشنهادات الکترونیکی از زمانی که گروه شروع به تولید پیشنهادات الکترونیکی با نام تجاری کرد در سال ۲۰۰۴. بعنوان عضوی از گروه در زمینه تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت و بازاریابی محصولات الکترونیکی دارای گواهینامهو مصوبات تخصص دارد. ما مصوبات را داریم.
    و ما در ساخت پیشنهادات هوشمند حرفه ای هستیم. یک محصول بسیار مفید برای سلامتی است و بهداشت شما را افزایش می دهد ، ثابت شده است که استفاده روزانه از آن باعث کاهش احتمال بواسیر مضر ، یبوست ، سرطان های دستگاه گوارش ، پروستاتیت ، عفونت ادراری و مشکل زنان می شود ، همچنین به گردش خون کمک می کند. این یک تجربه تغییر زندگی برای شما و بخشی از لوازم بهداشتی است که امروزه نمی توانید از آن چشم پوشی کنید.
    برآورده کردن و بیش از حد انتظار از مشتریان اصل خدمات ما است. ما برای اطمینان از اینکه انتظارات مشتری ما درک می شود ، در حین تمایل به آنها ابلاغ می شود و شرایط و ضوابط آنها را با تسویه های به موقع ، عملی و نوآورانه برآورده می کنیم ، از یک رویکرد پیشگیرانه استفاده می کنیم. هدف ما این است که به طور مداوم با محصولات و خدمات رویال استار میزان رضایت و تجربه مشتریان را بهبود بخشیم!

    بستن