ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵۸ Fuqiang Road, Economic Development Zone, Jiujiang District, Wuhu, Anhui
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد. پس از ۲۰ سال توسعه ، ما خطوط تولید خود را متنوع کرده ایم ، از جمله محصولات درمانی خانواده درمانی ، محصولات پاک کننده محیط زیست و محصولات جانبی درمانی خانواده درمانی. محصولات ما به بیش از ۷۰ کشور و منطقه در آمریکای شمالی ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه صادر شده است. با در نظر گرفتن خواسته های مختلف بازار ، راه حل های سیستم سلامتی لکینگ سلامت خانواده را از طریق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد. پس از ۲۰ سال توسعه ، ما خطوط تولید خود را متنوع کرده ایم ، از جمله محصولات درمانی خانواده درمانی ، محصولات پاک کننده محیط زیست و محصولات جانبی درمانی خانواده درمانی. محصولات ما به بیش از ۷۰ کشور و منطقه در آمریکای شمالی ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه صادر شده است. با در نظر گرفتن خواسته های مختلف بازار ، راه حل های سیستم سلامتی لکینگ سلامت خانواده را از طریق مارک ما و فناوری پیشرفته برای گسترش ایده آل زندگی سالم در سراسر جهان ارائه می دهد.
    به عنوان یک شرکت تابعه کاملا متعلق به آن. در مورد تحقیق ، توسعه ، ساخت و فروش دستگاه تصفیه هوا. بر اساس تحقیقات در مورد آلودگی هوا ، ما محصولات خود را با طیف وسیعی از دستگاه های تصفیه هوای تجاری ، خانگی ، میز و اتومبیل تولید کرده ایم که قبلاً در م پزشکی ، خانه ها ، استفاده شده اند. اکنون ما دو شاخه تولید داریم. ظرفیت تولید روزانه دستگاه تصفیه هوا است. طی پنج سال آینده ما همچنان بر روی تصفیه هوا و تصفیه آب تمرکز خواهیم کرد و با آشپزخانه و آشپزخانه هوشمند درگیر خواهیم شد. هدف ما تبدیل شدن به پیشرو در صنعت تجهیزات سلامتی و زیست محیطی در جهان هستیم.

    بستن
محصولات
دستگاه تصفیه هوا مناسب برای خانه
دستگاه تصفیه هوا مدل مینیاتوری
تصفیه هوا کوچک مانند طبیعت
پاکسازی هوای خودرو Heart
دستگاه تصفیه هوا
دستگاه تصفیه هوا
ماسک الکترونیک K3
دستگاه تصفیه هوای نوزاد