ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰۰ Meters West of Xin Chen Road Cross with Qilin Road, China ۴۷۳۰۰۱, Nanyang, Henan, China
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی بالا است. ما در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که در چین با بیان رسترهای قهوه ، بیش از ۱۵ سال تجربه به همراه تیم مهندس توسعه قوی برای اطمینان از کیفیت و خدمات ، شناخته شده است. یک تولید کننده واقعی در رستوران های قهوه. خدمات ارائه می شود.شرکت ما گواهینامه هایی را دریافت کرده است:ما یک تولید کننده واقعی هستیم که فروش مستقیم را به توزیع کننده ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی بالا است. ما در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است. ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم که در چین با بیان رسترهای قهوه ، بیش از ۱۵ سال تجربه به همراه تیم مهندس توسعه قوی برای اطمینان از کیفیت و خدمات ، شناخته شده است. یک تولید کننده واقعی در رستوران های قهوه. خدمات ارائه می شود.
    شرکت ما گواهینامه هایی را دریافت کرده است:
    ما یک تولید کننده واقعی هستیم که فروش مستقیم را به توزیع کننده ، عمده فروش ، سیستم ، کاربر ، دارای یک شرکت حرفه ای همراه با توسعه ، طراحی و ساخت و بازاریابی انجام می دهیم همچنین مزیت نام تجاری خود را ساخته است
    محصولات اصلی ما شامل:
    بوسیله سرخ کن قهوه بوتیک سریال قهوه برشته
    رستوران قهوه کلاسیک سرخ کن قهوه سری
    رست قهوه هوشمند سرخ کن قهوه سری
    کاهش دهنده دود
    آسیاب قهوه
    ما در تلاشیم تا بهترین رستر اتوماتیک را بسازیم ، پس از ۲۰ سال تلاش و سخت گیری در این مسیر ، از ابتدای رستر برقی اولیه چین ، بیش از ۱۰۰۰ همکاری تجاری تجاری مواد غذایی شاهد کیفیت بوده ایم.
    مهندس مکانیک آلمانی در زمینه طراحی ، صنایع دستی از قهوه تجاری گرفته تا بوتیک قهوه ، از مزارع قهوه کوچک تا بزرگ ، قوی تر و قویتر می شود.

    بستن