ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۰۰۳, Building ۷, Phase ۵, Vanke Fifth Park, Bantian, Longgang District, Shenzhen
  • درباره ما : شنژن آنشنگ شرکت هوشمند فناوری ، با مسئولیت محدود عمدتا بر روی محصولات الکترونیکی مصرفی ، از جمله هدفون ، ساعت هوشمند ، وب کم ، دوربین بی سیم تمرکز می کند که می تواند نیازهای مختلف شما را برآورده کند.پس از سالها انباشت و بارش ، آنشنگ گروهی از تیمهای حرفه ای را با مهارت و مهارت در صنعت آموزش داده است كه متعهد به ارائه محصولات پوشیدنی هوشمند مطمئن ، ایمن و با كیفیت بالا برای بازار خارج از ك ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن آنشنگ شرکت هوشمند فناوری ، با مسئولیت محدود عمدتا بر روی محصولات الکترونیکی مصرفی ، از جمله هدفون ، ساعت هوشمند ، وب کم ، دوربین بی سیم تمرکز می کند که می تواند نیازهای مختلف شما را برآورده کند.
    پس از سالها انباشت و بارش ، آنشنگ گروهی از تیمهای حرفه ای را با مهارت و مهارت در صنعت آموزش داده است كه متعهد به ارائه محصولات پوشیدنی هوشمند مطمئن ، ایمن و با كیفیت بالا برای بازار خارج از كشور هستند.
    کیفیت ، عمر شرکت است. آنشنگ به فلسفه تجارت "ساخت صنعت محصولات خوب ، میزان صلاحیت محصول بیشتر از ۹۹٪ ، رضایت خدمات بیشتر از ۹۰٪" ، از ، به طور جامع کیفیت محصول را تضمین می کند.
    شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    با سالها تلاش پایدار و تجربه صنعت ، محصولات ما به بیش از ۱۵۰ کشور و منطقه در سراسر جهان فروخته شده است ، ما همچنان ارزشهای اصلی "احترام به آسمانها و ارتقا مردم ، پیشگام و نوآور" را حفظ می کنیم. ایجاد یک بستر سازمانی کلاس جهانی و دستیابی به ایجاد مشترک و به اشتراک گذاری و برد-برد.

    بستن