ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : B Building, Zhigu Science Park, Gekeng Industry, Hengli Town, Dongguan City, Guangdong province.
  • درباره ما : عمدتا در زمینه تولید نوار ، نور پیکسل ، نور مرحله ، صفحه نمایش و کنترل کننده فعالیت می کند. مجموعه پلاستیکی ، قطعات پلاستیکی دقیق ، کابینت و قالب.سالهاست که همیشه بر یکپارچه سازی طراحی ، تحقیق و توسعه ، تولید ، تولید و فروش روشنایی متمرکز شده است ، ۱۰ مهندس تحقیق و توسعه با تجربه حرفه ای بیش از ۱۰ سال تضمین قوی برای توسعه محصولات جدید را ارائه می دهند. سفارشی سازی استقبال می شود. خدمات ی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    عمدتا در زمینه تولید نوار ، نور پیکسل ، نور مرحله ، صفحه نمایش و کنترل کننده فعالیت می کند. مجموعه پلاستیکی ، قطعات پلاستیکی دقیق ، کابینت و قالب.
    سالهاست که همیشه بر یکپارچه سازی طراحی ، تحقیق و توسعه ، تولید ، تولید و فروش روشنایی متمرکز شده است ، ۱۰ مهندس تحقیق و توسعه با تجربه حرفه ای بیش از ۱۰ سال تضمین قوی برای توسعه محصولات جدید را ارائه می دهند. سفارشی سازی استقبال می شود. خدمات یک مرحله ای می تواند به مشتریان ارائه شود.
    برای کیفیت محصول ، بخش کنترل کیفیت دقیقاً هر پیوند تولید را کنترل می کند. شرکت ما از سری. با محصولات متنوع داخلی و خارجی ارائه می دهد. محصولات کابینت دی ریخته گری شامل است. کابینت های پروفیل حاوی ؛ کابینت های جدید ساخته شده از فیبر کربن حاوی با مزایای وزن سبک ، سختی بالا و دقت هستند.
    های هوشمند اصل "احترام ، اعتماد ، همجوشی و به اشتراک گذاری" را حفظ می کنند. با این ظرفیت ادغام قوی ، ما در حال ایجاد روابط همکاری خوبی با بسیاری از شرکت های هستیم. سوئیت ها و کابینت های این شرکت به طور گسترده ای در صفحه نمایش داخلی و بین المللی استفاده شده است.
    ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    فرهنگ سازمانی انگیزه ای برای توسعه پایدار است. به منظور غنی سازی زندگی معنوی و فرهنگی ، این شرکت فعالیت های گروهی مختلفی را برای ایجاد فضای فرهنگی هماهنگ برگزار می کند. های هوشمند به دنبال توسعه مشترک در کنار کارمندان خود هستند.
    در آینده ، های هوشمند با رقابت شدیدتر و انواع بازار روبرو خواهند شد ، اما ما فرصت های توسعه بیشتر و نوآوری مداوم محصولات با کیفیت بالاتر را غنیمت خواهیم شمرد. ما در تلاش هستیم تا بهترین آینده را با شما رقم بزنیم

    بستن