ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Bldg K-۵-۳b, Jingshang Trade City, N. Tonglingrd, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : شرکت تجارت بین المللی ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است ، همچنین در شهر مشهور چین شرقی واقع شده است که یک ارائه دهنده حرفه ای لوازم خانگی و لوازم تجاری ، یک تامین کننده باتجربه و برنامه ریز خط مونتاژ لوازم خانگی است. محصولات اصلی ما شامل یخچال ، فریزر سینه ، خنک کننده ویترین ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، ماشین لباسشویی و لوازم دمای پایین و غیره است.با رشد و توسعه پایدار ، شرکت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجارت بین المللی ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است ، همچنین در شهر مشهور چین شرقی واقع شده است که یک ارائه دهنده حرفه ای لوازم خانگی و لوازم تجاری ، یک تامین کننده باتجربه و برنامه ریز خط مونتاژ لوازم خانگی است. محصولات اصلی ما شامل یخچال ، فریزر سینه ، خنک کننده ویترین ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، ماشین لباسشویی و لوازم دمای پایین و غیره است.
    با رشد و توسعه پایدار ، شرکت تجارت بین المللی ، آموزشی ویبولیتین ارتباط تجاری طولانی مدت و پایدار با بسیاری از کارخانه های تعیین شده برقرار کرده است. همه آنها از کیفیت خوب و قیمت رقابتی و همچنین خدمات خوبی برخوردار هستند.
    شرکت تجارت بین المللی ، با مسئولیت محدود بر توسعه و بهبود محصول ، کنترل کیفیت و بازرسی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان تمرکز دارد. در طول توسعه سال ، شرکت تجارت بین المللی ، آموزشی ویبولیتین شبکه فروش در اروپا ، آیزای جنوبی ، میدل شرقی ، آفریقا ، کره و سایر کشورها را با موفقیت توسعه دهید و به دلیل خدمات کارآمد ، قیمت مناسب ، محصولات با کیفیت بالا و حمل و نقل سریع ، شهرت خوبی در بین مشتریان خود کسب کنید.
    ما به گرمی از مشتریان از سراسر جهان استقبال می کنیم تا از ما بازدید کنند و بر اساس مزایای متقابل طولانی مدت همکاری کنند و آینده ای درخشان را با هم ایجاد کنند!

    بستن