ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۵ Wenfeng Road, Jimo District, Qingdao City, Shandong Province
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی چینگدائو ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی است که در سال ۱۹۹۵ واقع شده است و در منطقه توسعه اقتصادی چینگدائو جیمو واقع شده است. مساحت آن ۷۰۰۰۰ متر مربع با مساحت ساختمان ۴۱ ، ۵۰۰ متر مربع است.عمدتا خدمات را برای مشتریان مشهور از داخلی ، اتحادیه اروپا ، آسیا و آمریکا ارائه می دهد. این امر باعث شد گردش مالی سالانه به ۳۷ میلیون دلار در سال گذشته برسد.با جذب ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی چینگدائو ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی است که در سال ۱۹۹۵ واقع شده است و در منطقه توسعه اقتصادی چینگدائو جیمو واقع شده است. مساحت آن ۷۰۰۰۰ متر مربع با مساحت ساختمان ۴۱ ، ۵۰۰ متر مربع است.
    عمدتا خدمات را برای مشتریان مشهور از داخلی ، اتحادیه اروپا ، آسیا و آمریکا ارائه می دهد. این امر باعث شد گردش مالی سالانه به ۳۷ میلیون دلار در سال گذشته برسد.
    با جذب بیش از ۲۰۰ کارمند عالی ، به پایگاه توسعه و تولید حق بیمه بین المللی تبدیل شده است. با تکیه بر نیروی فنی فراوان و تیم تحقیق و توسعه علمی و فناوری نوآورانه ، می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند!
    شرکت در نمایشگاه های بین المللی مانند ایالات متحده ، روسیه ، آلمان ، انگلیس ، برزیل ، ترکیه ، آفریقای جنوبی ، الجزایر و نمایشگاه منطقه هلند و اعتبار خوبی را در بازار بین المللی ایجاد کرده است. با احترام ، ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم.

    بستن