ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۶-۲, Fuyuan Industrial Zone, Ronggui, Shunde District, Foshan City, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : ما یک مارک قابل اعتماد هستیم ، ما یک کارخانه با شهرت خوب هستیم ، اما اکنون خیلی بیشتر شده ایم. به معنای بازگرداندن طبیعت و سلامتی در هر لحظه برای همه موقعیت های زندگی است ، ممکن است یک روز بزرگ سال نو چینی یا یک تور با خانواده شما باشد ، یا فقط یک شام یک هفته در خانه باشد ، به معنای ساختن همه چیز روزمره است زندگی معنی دار و قابل توجه است.با شروع از تولید کننده حرفه ای دستگاه خشک کن مواد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یک مارک قابل اعتماد هستیم ، ما یک کارخانه با شهرت خوب هستیم ، اما اکنون خیلی بیشتر شده ایم. به معنای بازگرداندن طبیعت و سلامتی در هر لحظه برای همه موقعیت های زندگی است ، ممکن است یک روز بزرگ سال نو چینی یا یک تور با خانواده شما باشد ، یا فقط یک شام یک هفته در خانه باشد ، به معنای ساختن همه چیز روزمره است زندگی معنی دار و قابل توجه است.
    با شروع از تولید کننده حرفه ای دستگاه خشک کن مواد غذایی از جنس استنلس استیل ، بنیانگذار آقای ، دستگاه خشک کن مواد غذایی از جنس استنلس استیل را به روش چینی در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ اختراع کرد ، پس از آن شرکت لوازم خانگی الکتریکی ابتکار غذای فولاد ضد زنگ کم کننده آب بدن ، غذای سالم طبیعی ، برای هزاران خانواده در سراسر جهان ، الهام بخش ، روند زندگی سالم در هر روز و در همه جا.
    این ابزار جدید و همه کاره ، شیوه جدید اقتصادی و سالم برای نگهداری غذا را ایجاد می کند ، هزینه کمتری ، سبک زندگی جدید پخت و پز را ایجاد می کند و طبیعت و سلامتی را باز می گرداند.
    در طول سال ها به مارک خشک کن مواد غذایی از جنس استنلس استیل سالم تبدیل شد که همه در زندگی روزمره به آن وابسته بودند.
    موسس محصولات شیک را ارائه می دهد که برای عملکرد قابل اعتماد هستند ، برای دوام ساخته شده و برای نتایج عالی مزه سازی محبوب شده اند. چه به دنبال آن هدیه مناسب باشید ، چه به دنبال تهیه تنقلات متنوع و خوشمزه از میوه ها یا سبزیجات ، گوشت گاو تند ، حیوانات اهلی ، غذاهای خانگی هستید یا بیشترین ضربه را برای خود می گیرید ، ابتکاری بهترین انتخاب است.
    برای دستیابی به دستگاه های کم کننده بی عیب و نقص برای انجام مأموریت کمک به مردم برای سلامت سالانه ، ۴۰٪ از سود تحقیق و توسعه را از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۸ تأمین می کند.
    بله ، واقعاً سرمایه گذاری بالایی برای تحقیق و توسعه است ، اما سزاوار آن است. مهمترین چیز در زندگی شاد بودن در حالی که سالم است ، که امروزه بسیاری از افراد به آرامی از خاطرات آن محو شده اند ، واقعاً پایه اساسی شاد بودن است. با پیشرفت علم ، ما تمایل داریم عمر طولانی تری داشته باشیم. طول عمر ما قابل تمدید است ، اما در بسیاری از جنبه ها کیفیت زندگی ما کاهش یافته است. بسیاری از مردم در محیط های پرجمعیت و پر استرس زندگی می کنند و چندین شغل را دستکاری می کنند (مادر / پدر بودن نیز یک شغل است!) و برنامه های فشرده. چنین افرادی تمایل دارند که از تولید محصولات سالم ، تازه و طبیعی برای غذاهای سریع ، ارزان و آماده چشم پوشی کنند. کمبود ورزش ، کمبود مصرف غذاهای غنی از تغذیه و قطع ارتباط با طبیعت ، همه اینها به پیری سلامت انسان مدرن می افزاید.
    این پیری سلامت انسان و جدا شدن از طبیعت ، به ویژه غذای طبیعی خالص را بسیار مورد توجه قرار می دهد. ما معتقدیم که وقتی در بدن خود راحت باشیم می توانیم خوشحال باشیم. سلامتی بیش از حد یکی از ساده ترین راه ها برای شاد بودن است.
    در ما می خواهیم زندگی سالم را اولویت خود قرار دهیم. ما می خواهیم مردم را قادر سازیم که برای زندگی سالم بها دهند و با طبیعت ارتباط برقرار کنند.
    ما تلاش می کنیم زندگی سالم را با کمبود مواد غذایی کامل ظریف و بیشتر و بیشتر طبیعت به خانه ها ، آشپزخانه ها و زندگی روزمره خود بیشتر و بیشتر در دسترس قرار دهیم.

    آوردن طبیعت و بازگشت سالم

    بستن