ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴th Floor, Right Side, Danli Industrial Park, Danzhutou, Buji, Longgang District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت شنژن ، با مسئولیت محدود شرکت حرفه ای تولید و بازرگانی محصولات پیش فاکتور و آشکارساز پول است. این شرکت از سال ۲۰۰۵ با مقابله با پول و سنجش پول سر و کار داشته است ، ما شمارنده و مرتب کننده پول نقد زیادی برای انتخاب مشتری خود داریم.از سال ۲۰۱۵ شروع به تحقیق و تولید تقسیم پول می کند. تا کنون ، تجارت ما شامل پیشخوان اسکناس عادی ، ردیاب پول ، ردیاب سکه ، دستگاه مقابله با پول ، مرتب کننده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شنژن ، با مسئولیت محدود شرکت حرفه ای تولید و بازرگانی محصولات پیش فاکتور و آشکارساز پول است. این شرکت از سال ۲۰۰۵ با مقابله با پول و سنجش پول سر و کار داشته است ، ما شمارنده و مرتب کننده پول نقد زیادی برای انتخاب مشتری خود داریم.
    از سال ۲۰۱۵ شروع به تحقیق و تولید تقسیم پول می کند. تا کنون ، تجارت ما شامل پیشخوان اسکناس عادی ، ردیاب پول ، ردیاب سکه ، دستگاه مقابله با پول ، مرتب کننده و دستگاه مقابله با میز است ، ما همچنین سعی می کنیم در آینده تجارت خود را به صورت هوشمند و هوشمند مصرف کنیم. محصولات هوشمند مانند شمارنده و مرتب سازی پول چند زبانه دوگانه و غیره ، ما برای مصرف تجارت و توسعه شرکت خود محصولات هوشمند و هوشمندانه ای را تحقیق و تولید می کنیم.
    شرکت ما انواع مختلف محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ما برای مدیریت به اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای دیدار با مشتریان" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت پایبند هستیم. ما به منظور تکمیل خدمات خود ، محصولات را با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب ارائه می دهیم.
    خوش آمدید بیایید و با ما همکاری کنید ، ما از همه مشتریانی که از سراسر جهان می آیند قدردانی می کنیم ، همیشه بهترین کیفیت را با قیمت مناسب و بهترین خدمات ارائه می دهد.

    بستن
محصولات
Y5538
Y5528 BLACK
Y5518 gold
نقره ای مشکی Y5518
مرتب کننده اسکناس
شمارشگر چند ارزی WT-9402 CIS
شمارشگر چند ارزی WT-8140 CIS
شمارنده قبض تغذیه جلو WT-790
شمارنده قبض تغذیه جلویی WT-780
تابلو ال ای دی نرخ ارز 6578
ردیاب پول V13
دسته سکه WT-70